kan/hoort een carburateur zo schuin te staan?

Huzz

020
Ik had laatst van K-parts een spruitstuk besteld voor mn carburateur. Alleen na gemonteerd te hebben was mijn carburateur voor mijn gevoel wel heel schuin, kan je zo rijden zonder problemen dat het gaat lekken? Zie onderstaande foto.

Het is een spruitstuk voor Minarelli Horizontaal.
 

Attachments

  • IMG_2249.jpeg
    IMG_2249.jpeg
    206.7 KB · Views: 32
Advertisement - register to remove this

Ik had laatst van K-parts een spruitstuk besteld voor mn carburateur. Alleen na gemonteerd te hebben was mijn carburateur voor mijn gevoel wel heel schuin, kan je zo rijden zonder problemen dat het gaat lekken? Zie onderstaande foto.

Het is een spruitstuk voor Minarelli Horizontaal.
Nee
 
Je hebt een verkeerd spruitstuk! Elke carburateur hoort recht te staan, een heel klein beetje schuin zal geen problemen op leveren. Al gekeken hoe schuim Hij is als je spruitstuk en carburateur heb gemonteerd? Anders zoals eerder gesuggereerd een wig er tussen zetten . Dus tussen het motorblok en spruitstuk zodat het spruitstuk aan de voorzijde omhoog komt zodat de carburateur horizontaal komt te staan.Je kan eventueel van een oud spruitstuk deze wig maken. Ik vermoed dat iemand bij K-parts een foutje heeft gemaakt, het verkeerde spruitstuk naar jouw heeft verzonden..
 
Back
Top