Lokale scooterdealer beweert gewonnen te hebben van een twins zip

Status
Not open for further replies.

Monk

Well-Known Member
hey, ik kom net van me scooterdealer uit almere (fejo), een vd medewerkers heeft een snelle zip (mallossie geel/ oranje blok) hij beweert dat hij gewonnen had van een twins zip. ik vroeg me af of dit echt waar is, hij heet Hakim
 
Advertisement - register to remove this

hakim... zegt al weer genoeg he, hij gaat zeker ook nog 170 of niet ?


8P

edit... welke ''twinszip'' bedoelt hij eigenlijk ? :X
 
Lekker focking belangrijk. Er rijden in NL volgens mij al 50 zipjes rond als het er niet meer zijn met Twins stickers en een leuke setup. De een zal harder gaan dan de ander en zonder dat je weet wie het was zal je er nooit achterkomen hoe of wat.
Ik ben er ook weleens uitgeblazen door een Twins zip, maar heb er ook weleens 1 achter me gehad :W lekker boeiend dus allemaal :L
 
Precies.... Ik vind het een mooi verhaal..

Als ik een stnd zwarte zip besticker met "twins" stickers, rijd ik die er ook uit, met de onbegrensde scooter van mn zusje..

De bovenstaande vergelijking slaat dus als: "een lul op een slagroomtaart".

slotje neem ik dus aan ;)
 
Mol said:
Het zal je nog vies tegenvallen hoeveel 70cc scoots er door zo'n std. klasse racer geboekt worden op de 1ste 50-100m.


:) dat geloof ik best..maar ik bedoel gewoon een goed afgestelde scoot
 
hakim is lief, niet fucken met hem, hij weet best wat. maar verder zijn ze daar zover van lage nivo dat je niets moet aannemen, weet je wat hun als max hebben ondervonden das 15.1pk door malossi de meneer zelf getuned :| , en wouden amper geloven dat we nu al op 20+ zitten. verder was dit niet hakim die deed zei.


mjah niet zo zwaar laten tellen dus, hun woord
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top