rollerbank

Mvb06

Member
Hi allemaal,

Het was weer zover, iets te hard gereden en meegenomen naar Rollerbank.
Wat me alleen opviel was dat de politieagent die hem heeft getest mijn banden voor de keuring naar 2.5 bar oppompte terwijl ze eerst rond de 2 zaten. Is hij hem dan niet technisch een het veranderen en eigenlijk sneller laten lopen dan dat hij eerst deed? Weet dat het forum hier niet helemaal voor gemaakt is maar vroeg me toch af of iemand weet of dit überhaupt mag en of iemand hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt

Mvg,
 
Advertisement - register to remove this

Eerste keer op Rollerbank, niet eerst keer wok. Is waarschijnlijk kleine kans, maar valt te proberen. Ik ga me even informeren bij de rdw over eisen qua bandenspanning op bromfiets en dan vanuit daaruit verder kijken. Waarschijnlijk kleine kans dat er iets uit zal komen, maar proberen kan altijd.
 
Het gaat er niet om of ik verantwoordelijkheid neem of niet. Ik vraag hier letterlijk of iemand hier ervaring mee heeft en of het uberhaupt mag. Zou mooi zijn als die wok dan ongeldig verklaart word en ik niet nog meer boetes hoef te betalen, gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar wat is het probleem met vragen of andere mensen dit hebben meegemaakt en of het uberhaupt mag? En hoe word een rollerbank meting veiliger als er een bandenspanning is van 2.5 inplaats van 2 bar?
Hij zet hem op de juiste bandenspanning.
Als zo’n scooter met veel te zachte band erop gezet wordt kan dat een ongeluk veroorzaken. Instabiliteit. Dus het is voor de veiligheid. En daar kan jij geen bezwaar tegen maken. Je hebt gegokt en verloren.
 
Back
Top