Scooter hapert met volgas

Senvroling

New Member
K heb nu 50 cc multivar Vespa s met sproeier maatje 78 erin en als ik vol gas onbegrensd wil dan gaat die niet harder want dan houd die in en hapert die en lijkt alsof die verzuipt in z’n eigen vermogen hoe kan dat?
 
Advertisement - register to remove this

K heb nu 50 cc multivar Vespa s met sproeier maatje 78 erin en als ik vol gas onbegrensd wil dan gaat die niet harder want dan houd die in en hapert die en lijkt alsof die verzuipt in z’n eigen vermogen hoe kan dat?
Verbeter als ik fout ben, dus als je vol gas doet na een bepaalde snelheid stottert je scooter zegmaar dat die blijft hangen op een bepaalde topsnelheid. Of je geeft gas en bij een bepaalde snelheid gaat u scooter sneller endan weer traag snel endan weer traag op een bepaalde snelheid, als dat de probleem is kan je de volgende doen

1. Vuile of verstopte luchtfilter: Zorgt voor onvoldoende luchttoevoer.
2. Brandstoffilter of -leidingen verstopt: Belemmert de brandstoftoevoer.
3. Carburateur of injectoren vervuild: Kan een ongelijkmatige brandstofmengsel leveren.
4. Bougieproblemen: Slechte vonk kan leiden tot inconsistent motorvermogen.
5. Variateur of koppeling: Slijtage hier kan leiden tot problemen met de acceleratie.

Ik ben zelf een amateur maar dit is wat ik weet
 
Verbeter als ik fout ben, dus als je vol gas doet na een bepaalde snelheid stottert je scooter zegmaar dat die blijft hangen op een bepaalde topsnelheid. Of je geeft gas en bij een bepaalde snelheid gaat u scooter sneller endan weer traag snel endan weer traag op een bepaalde snelheid, als dat de probleem is kan je de volgende doen

1. Vuile of verstopte luchtfilter: Zorgt voor onvoldoende luchttoevoer.
2. Brandstoffilter of -leidingen verstopt: Belemmert de brandstoftoevoer.
3. Carburateur of injectoren vervuild: Kan een ongelijkmatige brandstofmengsel leveren.
4. Bougieproblemen: Slechte vonk kan leiden tot inconsistent motorvermogen.
5. Variateur of koppeling: Slijtage hier kan leiden tot problemen met de acceleratie.

Ik ben zelf een amateur maar dit is wat ik weet
Ja nou als ik vol gas doe dan verzuipt die zowat zo lijkt het dan gaat die niet harder en gaat de vermogen weg en valt die op geven moment gewoon uit
 
Back
Top