Verlichting blijft branden

Du Riick

Well-Known Member
Hallo scooterforum mensjes!

ik heb een probleem met mijn peugeot ludix,
mijn achterlicht blijft branden,
zowel als hij op contact staat
als van contact af,
dit gebeurde van de een op andere dag!
na mijn verbazing doet mijn olie controle lampje het nu ook

zowel mijn achterlicht als mijn controle lampje blijven nu branden
terwijl ik me sleutels in me zak heb.
dit is nooit eerder gebeurd en heb er niks aan veranderd.
het gebeurde zo ineens toen ik me scooter wou pakken zag ik mijn verlichting branden,

iemand antwoorden/ oplossing/ conclusies?
ik heb mijn accu nu gedemonteerd zodat me accu niet leeg getrokken wordt

alvast hartstikke bedankt, hoop dat dit probleem snel verholpen kan worden!

M.v.g Rick
 
Advertisement - register to remove this

Olie is op niveau, en remlicht schakelaars allebei? voor en achter, zou kunnen maar lijkt mij sterk. mijn normale dagrij verlichting blijft branden
zodra ik mijn rem intrek gaat mijn remlicht aan, en gaat mijn olie controleer lampje op het dashboard aan, laat ik mijn rem los gaat mijn remlicht uit en brand mijn normale dagrij verlichting weer ZONDER dashboard lampje, voorheen was als ik mijn contact af had alles uit was deed NIKS het nu ineens als het contact uit is brand mijn achterlicht.

M.v.g
 
hallo beste mensen ik ben willem .
en heb n scootmobiel nippomia fast one
probleem is als ik het contakt aan zet ,en me schakelaar op uit zet van de verlichting blijfen me lichten branden als het uit staat hoe kan dat en hoe kan ik het verhelpen.
als vast bedankt mvg willen .h
 
Hallo Willem,

er is moeilijk iets over te roepen maar waarschijnlijk is de schakelaar waarmee je de verlichting schakelt stuk en blijft deze doorverbinden.
Ik weet verder niet hoe de elektrische schema van deze scootmobiel eruit ziet maar het zou ook nog kunnen zijn dat een relais dat eventueel de verlichting schakelt, blijft plakken.
Maar omdat je verlichting uit gaat wanneer je de scootmobiel van contact zet, neem ik toch aan, denk ik in eerste instantie aan de schakelaar zelf.
 
Back
Top