Zip iget e5 opvoeren

tom.s

New Member
Ik heb laatst een gloednieuwe zip iget gekocht. Deze is dus uiteraard gebouwd in 2024. Nu vind ik dat 45 km/u te langzaam gaat.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn brommer 54 loopt zodat ik geen wok kan riskeren?
 
Advertisement - register to remove this

Welkom Tom op dit mooie forum waar je bijna alles kunt vinden als je maar een beetje moeite doet.
Het vergrootglas boven aan deze pagina is een goed begin !
Het kanaal van Joey Schaar op Youtube is ook een goeie optie.
 
Met een malossi multivar. Op een joey schaar filmpje van een tijd geleden werd ook gezegd dat je een andere ECU nodig bent, echter hebben de monteurs bij mijn zaak hem gewoon naar de 55 teller gezet op mijn verzoek, hij kon nog harder. dus met een beetje apparatuur kan een monteur hem gewoon naar gewenste snelheid (op toerenbegrenzing) instellen.
 
alleen een malossi multivar was genoeg voor mij. ik rij zelf een zip iget e4 met een multivar en turbokit. ik zal de turbokit afraden omdat hij je geld niet waard is maar je multivar is een goeie investering. ik loop zelf 60 met goede omstandigheden op de teller. als je ook nog verder wilt gaan moet je de malossi ecu kopen met grotere luchtslang alleen dan loopt ie tegen de 70 aan heb ik gehoord
 
Back
Top