achterwiel zip staat scheef

silholdener

New Member
Hoi allemaal,

Ik heb onlangs een zip gekocht maar ik zie dat mijn achterwiel scheef staat, weet iemand wat hier aan de hand is en wat ik eraan kan doen. de brommer trekt niet perse een kant op.
 
Advertisement - register to remove this

heb je het gevoel dat de scooter overmatig trilt? dan kan het zijn dat de silent blocks in het subframe aan het einde van hun tijd zijn. hierdoor kan het hele blok scheef gaan staan en is een best bekend probleem.

succes.
 
heb je het gevoel dat de scooter overmatig trilt? dan kan het zijn dat de silent blocks in het subframe aan het einde van hun tijd zijn. hierdoor kan het hele blok scheef gaan staan en is een best bekend p
heb je het gevoel dat de scooter overmatig trilt? dan kan het zijn dat de silent blocks in het subframe aan het einde van hun tijd zijn. hierdoor kan het hele blok scheef gaan staan en is een best bekend probleem.

succes.
Weet je hoe ik dit kan oplossen?
Post automatically merged:

kan het spatbord zijn, maar ook een scheef subframe door een ongeluk. heb je een foto?
 

Attachments

  • 6CC0733B-5F71-4438-852E-56FE92DF22FB.jpeg
    6CC0733B-5F71-4438-852E-56FE92DF22FB.jpeg
    253.8 KB · Views: 25
Post automatically merged:
Deze twee silentblocks zitten in je blok, onder de cilinder, dit is wat het subframe aan het blok vast maakt en de trillingen opvangt. Er zitten ook bussen in het subframe, met rubbers, welke kunnen slijten.
Ik weet niet hoe handig je bent, dit kan je zelf maar als je er niet zeker van bent, zou ik de scooter bij de lokale zaak neerzetten, wie het voor je oplost.
 
Deze twee silentblocks zitten in je blok, onder de cilinder, dit is wat het subframe aan het blok vast maakt en de trillingen opvangt. Er zitten ook bussen in het subframe, met rubbers, welke kunnen slijten.
Ik weet niet hoe handig je bent, dit kan je zelf maar als je er niet zeker van bent, zou ik de scooter bij de lokale zaak neerzetten, wie het voor je oplost.
top dankje
 
Back
Top