Aerox carter deksel

Ik zou er juist vet aansmeren en geen WD40, WD40 lost veel te snel op. Ikzelf gebruik altijd koper vet hiervoor.
 
koper vet zitten letterlijk partikels koper in volgens mij dus dat zou ik niet gebruiken om dingen te smeren.
Langzaam bewegende delen: lagervet
Vastzittende dingen zoals boutjes: kopervet
Oppoetsen van dingen: Poets-olie, of WD-40 voor de uitlaat e.d.
Schoonmaken van zeer smerige dingen zoals kickstart tandwiel: eerst flink wat remreiniger en daarna flink wat lagervet.
 
Dat clipje zit zoals hij op de afbeelding zit , goed dus? xd

Wat bedoel je met de riem of poullies?
Ik ben nu even fijner schuurpapier en wat staalwol gaan halen , staalwol had ik voor iets anders nodig ook , dus :p

Ik heb kruipolie staan , dus dat mag ik erop spuiten?
 
riem is de v snaar tussen de koppeling en vario waar die tussen zit zijn de poulies die moeten absoluut vet vrij blijven

smonjirez rade kopervet aan voor op je halve maan te smeren :)
maar wd40 (kruipolie) gaat ook maar blijft minder lang zitten als ik dit topic zo ff doorlees

(oei had zen naam gekopieerd omdat hij beetje moeilijk was blijkbaar link die dan door :p)
 
riem is de v snaar tussen de koppeling en vario waar die tussen zit zijn de poulies die moeten absoluut vet vrij blijven

smonjirez rade kopervet aan voor op je halve maan te smeren :)
maar wd40 (kruipolie) gaat ook maar blijft minder lang zitten als ik dit topic zo ff doorlees

(oei had zen naam gekopieerd omdat hij beetje moeilijk was blijkbaar link die dan door :p)
Die rubberen riem zo?
 
lkzyz89efm_clap.gif
 
riem is de v snaar tussen de koppeling en vario waar die tussen zit zijn de poulies die moeten absoluut vet vrij blijven

smonjirez rade kopervet aan voor op je halve maan te smeren :)
maar wd40 (kruipolie) gaat ook maar blijft minder lang zitten als ik dit topic zo ff doorlees

(oei had zen naam gekopieerd omdat hij beetje moeilijk was blijkbaar link die dan door :p)

ik raad GEEN kopervet aan voor de halve maan XD
daar raad ik lagervet voor aan, kopervet raad ik aan voor dingen die je vastdraait en waarvan je niet wilt dat het vast gaat roesten.
 
Ik ben dus nieuw hier op het forum :p

Ik heb een tnt stuurtje / stuurpen en nieuwe uitlaat gekocht
Maar nu vind ik zelf dat me carterdeksel ook wel een opknap beurt nodig heeft , want het ziet er niet echt uit , hetzelfde voor me kickstarter

Heeft iemand advies om me carterdeksel en kickstarter weer schoon blinkend te krijgen?

Alvast bedankt
Weet iemand toevallig waarom mijn carrerdeksel van mijn yamaha aerox er niet vanaf gaat?
 
Back
Top