Aerox meer trekkracht

joopaerox

Member
Ik heb monenteel een aerox met de bolgende setup 17.5 carb 70 cc cilinder en een teugloop uitlaat voor de rest std nu wil ik graag meer trekkracht wat zou ik hiervoor kunnen halen
 
Advertisement - register to remove this

mooi vaag verhaal
wat voor 70 heb je, welke carb, sproeier, welke terugloop
wat heb je nu aan rolletjes, trekveer, drukveer
 
mooi vaag verhaal
wat voor 70 heb je, welke carb, sproeier, welke terugloop
wat heb je nu aan rolletjes, trekveer, drukveer
Ik heb een goedkope 70 cc cilinder van dmp een polini 17.5 cp carbarateur met powerfilter
Sproeier 86
Een leovince onderlangse teruhloop uitlaat
4.5 gram rollen
Rode drukveer
En trekveren die grijs zijn zoiets
 
dmp kan je zo weg keilen, powerfilter ook, is zeer onnodig
ik denk eerlijk gezegd dat die leovince helemaal niet past bij die dmp cilinder
advies, koop een fatsoenlijke cilinder die past bij de uitlaat, en met een std luchtfilterhuis.
 
dmp kan je zo weg keilen, powerfilter ook, is zeer onnodig
ik denk eerlijk gezegd dat die leovince helemaal niet past bij die dmp cilinder
advies, koop een fatsoenlijke cilinder die past bij de uitlaat, en met een std luchtfilterhuis.
Zou een malossi sport hier een goede vervanging voor zijn?
en n Std luchtfilter past niet op n 17.5
 
Zou een malossi sport hier een goede vervanging voor zijn?
en n Std luchtfilter past niet op n 17.5
ligt eraan, welke uitlaat heb je precies?
std luchtfilter past wel, maar niet op een polini 17.5. op een dellorto past die wel.
maar als jij graag met meer herrie wilt rijden en meer moeite hebben met afstellen door het powerfilter, vind ik het prima.
 
ligt eraan, welke uitlaat heb je precies?
std luchtfilter past wel, maar niet op een polini 17.5. op een dellorto past die wel.
maar als jij graag met meer herrie wilt rijden en meer moeite hebben met afstellen door het powerfilter, vind ik het prima.
Ik heb gekeken op internet en daar staat ie niet dus zal wel n gaar ding zijn k heb wel n foto1000013893.jpg
 
Tuurlijk past standaard filter wel op 17.5m maak dat rubber beetje warm met een fohn of ff in warm water leggen.

Knal er een DR70 onder en flikker die DMP maar bij oud ijzer
 
Hij heeft momenteel 17000 kms gedraaid kan dat nog of veter een nieuwe
Opzich zal de krukas zelf het wel volhouden gaat juist om de krukaslagers zelf.die ver op zullen zijn. En vaak o.dat het dan toch vompleet uit elkaar is dan maar.meteen krukas meepakken voor de zekerheid
 
Back
Top