Aerox V-snaar

JoeyManders

Well-Known Member
Ik heb een vraag over mijn aerox

Elke maand moet ik een nieuwe v-snaar op men aerox gooien omdat hij dan door de middden is weet misschien iemand hoe da kan?
 
Advertisement - register to remove this

Originele vario/poulies? Toevallig een erg ingesleten vario? Koop je de juiste snaar?
Vario en poulies zijn gewoon orgineel geloof ik

Ik had die v-snaar bij een scooterwinkel gekocht en ze zijden dat het een goed merk was enz dat die v-snaar op een aerox kon maarjha mijn aerox loopt 110/115 dus kweenie of dat de v-snaar dat wel aankan ofzo.
 
staat je overbrenging in 1 lijn ? dus vario en de achterpoulies..

Ja die staan gewoon op 1 lijn want ik had hem bij iemand gekocht en toen kwamen we erachter dat hij een of ander rondje zo eroverheen had geslagen die hebben we toen voor nieuwe vervangen.
 
Die snaar kan dat rustig aan... wat was het voor merk?
En ik weet niet waarover je het hebt met dat "rondje" maar volgens mij snap je niet helemaal wat er bedoelt word. ;)
 
Die snaar kan dat rustig aan... wat was het voor merk?
En ik weet niet waarover je het hebt met dat "rondje" maar volgens mij snap je niet helemaal wat er bedoelt word.

Merk is dayco is volgens mijn een best goedkoop merk want die dingen kosten 15 euro per stuk zou het daar misschien aan liggen?
Met da rondje bedoel ik die meteen achter vario zit met allemaal van die inkeepjes.
 
dayco zijn prima snaren.. je bedoelt zeker dat dingetje wat er voor zorgt dat je halfpoulie vast met je krukas mee draait?
 
dayco zijn prima snaren.. je bedoelt zeker dat dingetje wat er voor zorgt dat je halfpoulie vast met je krukas mee draait?

Ja en vanmiddag heb ik de carterdeksel eraf gehaald maar nou ben ik erachter gekomen dat het ringetje wat midden in het vliegwiel in 1000 stukjes is gevlogen dus nu is ook mijn vliegwiel naar de klote..

Kweet niet hoe dit komt?
 
Ja ;)
Vliegwiel zit op de ontsteking.

Je bedoelt waarschijnlijk halfpoelie, vario, Poulies, koppeling of koppelingshuis.
Voor de rest kan ik me niet zo 1,2,3 bedenken wat jij bedoelt.

Ik denk dus dat hij die ster bedoeld die in de halfpoulie valt bij een minarelli horizontaal ;)

Deze dus:

016sterkoelvin.jpg
 
Back
Top