Aerox vermogen verlies

Beste mensen, ik ben al twee maanden actief op dit platform om van alles te vragen. Mijn aerox heeft vermogen verlies ( van eerst 80km naar 40km) ik heb al erg veel dingen gedaan om dit te verkomen. Alleen is het nog steeds niet gefixt terwijl ik het echt graag zelf wil fixen. Er zit een yasuni r onder. Ik heb al gekloot met sproeiers er zat namelijk eerst een 88 in alleen toen heb ik een setje kleiner gekocht wat allemaal geen verschil gaf. Hij loopt beter zonder luchtfilter maar dan nog steeds het zelfde vermogen verlies. Ontsteking ook al een paar keer gecheckt en ook op een forum gezet of hij goed was. Al hoewel zat er veel roet in mijn uitlaat maar ik heb dat er proberen uit te halen met wasbenzine en de vlam erin alleen denk ik dat er nog wel roet in zit. Voor de rest weet ik het echt niet meer wat ik nog kan doen. Hebben jullie nog tips? Deze dingen heb ik al gedaan en nog veel meer dat ik niet meer op kan noemen( nieuwe koppeling, nieuwe bougie, cilinder gecheckt, nieuwe zuigerveren, nieuwe membraan, powerfilter, nieuwe carb
 
Advertisement - register to remove this

Nee niet gecheckt. Kan je daardoor vermogen verlies hebben. Omdat hij dan niet goed aansluit?
Weet ik niet zeker maar zou wel kunnen. Je hebt de bougie vervangen dus mischien dop niet meer goed vast of kabel breukje oid geen idee maar ik zou het eerst daar zoeken voordat je verder kijkt. Maar mischien weet iemand anders het correcte antwoord
 
Ja compressie was goed
Post automatically merged:

Weet ik niet zeker maar zou wel kunnen. Je hebt de bougie vervangen dus mischien dop niet meer goed vast of kabel breukje oid geen idee maar ik zou het eerst daar zoeken voordat je verder kijkt. Maar mischien weet iemand anders het correcte antwoord
Ik ga het proberen
 
Back
Top