Creatief opvoeren

Jeroen L

blaat member
Check http://www.geocities.com/startpuntpersoscoots/persoscootpeugeotspeedakegijs.html

Een speedake met speedfightblok met minarelli MHR cilinder en piaggio zip MHR uitlaat??? Holy shit
eek.gif
, die goser had echt een hoop tijd en geld over.
 
Advertisement - register to remove this

Sowwwwww shit man ................ die gast kende we nog niet zeg ..................heeft ook nog nooit 2 keer in de scootin gestaan ofso .................toch maar fijn dat jij dit ontdekt heb heb he !!!
 
ik ken die gast wel, woont in almelo...

hij heet gijs lichtenberg btw...

hij is zeg maar net zo´n ivo(ufo) figuur, hij maakt er alleen niet zo´n reclame voor
smile.gif
smile.gif
hij tuned dus ook allen wat los of vast zit
smile.gif
 
Ja, die mijnheer "toptuner" Gijs heeft ook eens op dit forum gezeten, hij vond zichzelf echt helemaal geweldig... Komt hier nooit meer...

Maar Jeroen, kende jij deze scoot echt niet?

Greetz.
 
Ik vond het een lul, een wiseguy, en toen ik die foto van um zag in de scootin' dacht ik in eerste instantie dat het een Duitser was.

Maar voor de rest wel thumbs-up voor zijn scoot. Alleen moet ie niet zon grote bek hebben zoals Bart dus al zei.

SvR
 
tja hij lult wel veel ja. hij zou ook gaan racen ofzo, maar dat gaat ookal niet door ofzo, heel vaag, maarja.

hij wist ook iemand voor mijn mhr50, hij zou mij bellen, heeft ´ie dus ook nooit gedaan...
frown.gif
 
biggrin.gif
HAHAHA
biggrin.gif
hij ziet er inderdaad errug duits uit sjoerdyo. nou je het zegt !!!

hoe noemde hij zichzelf hier ? TOPTUNER ?!?
 
Nee ik kan me deze scooter niet herinneren voor zover ik weet. Ik lees ook vrijwel nooit de scootin, dus als hij alleen daarin gestaan heeft is het nogal logisch dat ik dit geval gemist heb, hopelijk hoef ik me daar niet al te erg voor te schamen
smile.gif
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ja, die mijnheer "toptuner" Gijs heeft ook eens op dit forum gezeten, hij vond zichzelf echt helemaal geweldig... Komt hier nooit meer...Greetz.

nou bart nu ben je denk ik een beetje te aardig, ik kan misschien een klein beetje sleutelen maar een toptuner dat vind ik een beetje overdreven
biggrin.gif
biggrin.gif
ik zit trouwens nog steeds op dit forum hoor
biggrin.gif
 
Originally posted by scooterracer:
hij is zeg maar net zo´n ivo(ufo) figuur, hij maakt er alleen niet zo´n reclame voor
smile.gif
smile.gif
hij tuned dus ook allen wat los of vast zit
smile.gif

Een ivo figuur? Ivo schept niet op dat ie toptuner is. De heer Gijs Lightenberg in tegenstelling........
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Wat een nerd!
 
Originally posted by Gijshouwen:
nou bart nu ben je denk ik een beetje te aardig, ik kan misschien een klein beetje sleutelen maar een toptuner dat vind ik een beetje overdreven
biggrin.gif
biggrin.gif
ik zit trouwens nog steeds op dit forum hoor
biggrin.gif

Shit, hij heeft een andere nick genomen en een RS gekocht, aargh...

smile.gif


Greetz.
 
Originally posted by scooterracer
ik ken die gast wel, woont in almelo...

hij heet gijs lichtenberg btw...

hij is zeg maar net zo´n ivo(ufo) figuur, hij maakt er alleen niet zo´n reclame voor
smile.gif
smile.gif
hij tuned dus ook allen wat los of vast zit
smile.gif


waar ken jij hem dan
wie ben je eigelijk :)
gijs is soms een apart figuur maarja je moet hem kennen zal ik maar zeggen, hij is niet zo errug als hier nu word omschreven, alhoewel er dingen zijn die kloppen
 
Last edited:
Originally posted by Martin Sanders



waar ken jij hem dan
wie ben je eigelijk :)
gijs is soms een apart figuur maarja je moet hem kennen zal ik maar zeggen, hij is niet zo errug als hier nu word omschreven, alhoewel er dingen zijn die kloppen


ik ben mark piechota>>aka. scooterracer<< woon in hengelo, doe aan scooterrace...:|

was jij niet die gast met die tkr???
 
Back
Top