Da Aerox`s Project

ErwinZ said:
Je bent niet de enige ;)

Voor de rest echt een net project :)

HaHa ik vond et vroeger egt super mooi maar ik ben et nu ook wel een beetje zat aan het worden maarja over die gaat et niet he :) gaat over dat witte frame natuurlijk :) Weet niet of dat wit blijft en over er kappen ja/nee op komen
 
ik zat aan rode kappen te denken Beetje ferrari rood en dan wel witte binnekant maar monoseat aan vast geplamuurd zeg maar ik weet niet of er zulke roxjes rond rijden ?
 
Da aerox said:
ik zat aan rode kappen te denken Beetje ferrari rood en dan wel witte binnekant maar monoseat aan vast geplamuurd zeg maar ik weet niet of er zulke roxjes rond rijden ?

nu ik heb het niet zo op rood met wit enne wie heeft er tegenwoordig niet een 'vastgeplamuurde' monoseat, het is wel heel mooi hor. maar doe in ieder geval een andere kleurencombo, wit is zo uit :p
 
Struiksel said:
nu ik heb het niet zo op rood met wit enne wie heeft er tegenwoordig niet een 'vastgeplamuurde' monoseat, het is wel heel mooi hor. maar doe in ieder geval een andere kleurencombo, wit is zo uit :p


hahaha ja ik weet het ik zal nog ff hard nadenken :) ga eerst tog motorisch afmaken ^^
 
Thnx Mensen Nog ff 1 keer :D DIe Blauwe Aerox !!! dat is me andere SCoot

Dat Witte Frame Dat Is Me Sprintscooter En ja ik ga em optisch ook mooi maken maar ik wil eerst me setup klaar hebben En nee ik wil niet boven aan blijven staan :s Mssl
 
Update 14-11-05


HaHa der is net iets grappigs gebeurt ik was bezig met me waterpomphuis bewerken totdat Me grote vriend dennis me ging helpen :D tog dennis (a)

Toen gebeurde dit
fo3fxu

fo3g2f


Maarja vind ut niet erg dan maar Electrische lc he :)

dat was et weer mzzl
 
hmmz goeie maat heb jij verneukt ff doodleuk je waterpomp huis ach ja shit happens succes met je project ik meet je wel een keer
 
Net project... ;) kheb alleen kunnen opmaken dat je een extra frame en velgen heb , zet je dan je kappen van je standaard rox erop of ga je framesjeezen?...

suc6 verder ik vin het mooi :D
 
Back
Top