Derbigpr2011

New Member
Hallo allemaal,
Ik heb een Derbi GPR 50 gekocht uit 2011 met de volgende set-up:
Polini uitlaat, gereviseerd blok (cilinder, zuiger, krukas, etc.), polini carburateur, Malossi luchtfilter, Malossi membraan, en ik neem aan een standaard vertanding.
De brommer loopt ongeveer 95 km/h.

Super leuk zou je zeggen, alleen ik woon in Amsterdam. En wil ik de brommer graag een beetje begrenzen tot ongeveer 60km/h.

Wat kan ik het beste doen?
Prop er in lassen? Andere uitlaat? Andere tw verhouding? Of een combinatie van mogelijkheden?
Het liefste hou ik dezelfde uitlaat er onder, vanwege het mooie geluid.
 
Advertisement - register to remove this

Ja en nee,dan is het weer ver hetzelfde idee als standaard. En klinkt voor geen meter en komt niet voruit. Dus lekker zo laten, 60 met een brommer is geen do3n. Schakel je jezelf een ongeluk
 
Ja en nee,dan is het weer ver hetzelfde idee als standaard. En klinkt voor geen meter en komt niet voruit. Dus lekker zo laten, 60 met een brommer is geen do3n. Schakel je jezelf een ongeluk
Dus 90 laten lopen en des noods een euro begrenzer er in pleuren om wok te voorkomen?
 
Ja die keuze is aan jou natuurlijk. Zou wel mijn keuze zijn ja. Dat schakelen is de lol zo vanaf hoor bij zulk gebruik. Ja en begrenzer word toch vaak zo gevonden dus net zo goed dat geld bewaren voor een boete
 
Ja die keuze is aan jou natuurlijk. Zou wel mijn keuze zijn ja. Dat schakelen is de lol zo vanaf hoor bij zulk gebruik. Ja en begrenzer word toch vaak zo gevonden dus net zo goed dat geld bewaren voor een boete
Haha, dat wordt wat.
Nou heel erg bedankt voor je advies.
 
Back
Top