Gevallen met scooter.. vraag over verzekering!

An0nG

Well-Known Member
hallo beste mensen!

ik reed gisteren rond half 12 op een weg en een een of andere malloot kwam als een gek langs mij waardoor ik geforceerd was om naar rechts te gaan waardoor ik tegen een stoepje kwam en ben gevallen!

ik kon de kenteken van de auto niet zien omdat ik druk was met vallen en wnr ik opstond was hij al weg.. mijn scooter is nu egt kapot maar ik heb maar WA + Diefstal..

volgens mij krijg ik niets van de verzekering.. maar is er misschien een manier dat de verzekering het dekt?

nogmaals: kheb kenteken van de schuldige niet kunnen zien, er waren geen getuigen..


help please? :O
 
Advertisement - register to remove this

ff je verzekering bellen "ja met hans zeg ik ben door een auto blablabla kan ik daar nog wat mee" dus niet gelijk je volle naam enzo geven maar ff als 'hans' bellen dan weet je of ze hier wat mee kunnen of niet.

reken er iig maar niet op dat je wat krijgt zonder kenteken want dat gaat bij hun in het laatje mense-die-zich-onder-eigen-fouten-proberen-uit-te-lullen bij hun ben ik bang voor je maarja wie niet waagt wie niet... wint
 
als je bij een verzekeringsagent zit die al je verzekering zaken regelt ( tenminste van jezelf en ouders E.D. , misschien geheim nummer gebruiken
probeerde ik een keer.. nou dat heb ik geweten toen had ik zogeheten ''fraude'' gepleegd... omdat iemand zich versproken had, toendertijd een vriend van mij die met de verzekering moest praten als getuigen.
advies : kijk er mee uit.. :p
 
wat moet je met een verzekeringsagent lol je belt unive op of waar je maar bij zit en je bent zo verzekerd ze leggen je precies uit hoe en wat, en als je vragen hebt idem

anyways gewoon ff met andere naam bellen en als ze je gegevens willen dan zeg je dat je aan het rondkijken bent en een beetje "wat als" informatie wil alvorens een verzekering te kiezen ;)
 
weet ik veel verzekeringsagent die sluit voor ons verzekeringen af 1 belletje antwoord apparaat inspreken en ben ''tijdelijk'' verzekerd en definitief als het word doorgezet door je verzekeringsagent.. ik vind het wel handig inplaatsvan een half uur naar die kut muziekjes luisteren en horen '' er zijn nog 6 wachtende voor u even geduld alsublieft'' ...

Ps : ik zeg het alleen in het geval dat ..
en waarschijnlijk als je een verzekerings maatschappij belt zitten er polen of vakantie werkers aan de telefoon die alles van een computer aflezen -_- tenminste heb ik al een aantal keren meegemaakt beter krijg je iemand aan de lijn die er verstand van heeft
 
Yes!! blijkbaar heb ik wel een getuige!! vriend van me woont daar in de buurt en hij zei op msn mij hebben zien vallen!! maar van best veraf.. hij heb ook geen kenteken ofzo.. maar nu krijg ik wel me geld togh?!
 
ik neem aan dat je wel de auto enigzins goed hebt gezien.
wat merk en model en zo betrefd.
kwestie van goed je ogen de kost geven .
kom je geheid nog een keertje tegen.

en een poging wagen met een vriend om de zaak op te licht zal niet werken.
als ze er achter komen heb je grote problemen.

en trouwens had ik graag gezien dat je normaal abn praat en geen "waarborg shit".
dat heet gewoon waarborg fonds en kan in sommige gevallen goed uitkomen.
 
1. ik licht niets op.. ik heb gwn een getuige..
2. niet zo serieus joh, ik tip gwn zo, tis niet datk ze ''shit'' vind..
3. normaal abn praat ik wel weer wanneer ik werk, weer begin met school of in een ander omgeving ben.. nu heb ik lekkah vakantie en type ik lekker N-ABN (non-abn)
 
in belgie zit het zo

als je niet kan aantonen het nr plaat of de persoon die de schade heeft aangericht zal de verzekering niets dekken.
omdat je namelijk zelf eens goed tege je kappe kunt stampe. stuur beetje krom stampen etc. wat elke slimme mens dus niet zou doen drm dekt de verzekering niets wnr je geen getuige of nr plaat van de automobiliest hebt

dus volgens mij ga je zelf voor de koste kunnen opdragen
 
in belgie zit het zo

als je niet kan aantonen het nr plaat of de persoon die de schade heeft aangericht zal de verzekering niets dekken.
omdat je namelijk zelf eens goed tege je kappe kunt stampe. stuur beetje krom stampen etc. wat elke slimme mens dus niet zou doen drm dekt de verzekering niets wnr je geen getuige of nr plaat van de automobiliest hebt

dus volgens mij ga je zelf voor de koste kunnen opdragen

Precies:Je zou bijv. ook een wheelie gedaan kunnen hebben en daarna op je smoel zijn gegaan.
Zelfde schade zolang je geen getuigen etc hebt krijg je denk ik niks betaald.
 
Precies:Je zou bijv. ook een wheelie gedaan kunnen hebben en daarna op je smoel zijn gegaan.
Zelfde schade zolang je geen getuigen etc hebt krijg je denk ik niks betaald.

tja normaal he;)

wat je ook kan doen is de verzekering oplichten :p maar hoe dat ga ik niet vertellen is illigaal:) en als je gepakt wordt kan je nog eens langs de rechtbank wss en sta je ineens op een zwarte lijst bij die verzekering
 
Back
Top