Hoe krijg ik tankdop eraf.

Status
Not open for further replies.

R-R5

papaya puree
hej,

toen ik mijn scooter net had gekocht kwam ik er achter dat ik geen sleutel had van de tankdop, ik die vent bellen maar hij had ze ook niet. Oke, ik een andere tankdop besteld en die is nu eindelijk na 3 maanden binnen.. maarrr hoe krijg ik die andere tankdop er af? ik heb nu steeds namelijk al die kappen eraf zitten schroeven en de tank bijgevuld met een jerrycan.

Mijn vraag is dus.. hoe krijg ik die eraF? moet ik dat forceren en zoja hoe? Nee ik vraag niet om een manier om een scooter te stelen.. en als jullie het vervelend vinden om het zo op internet te zetten zou ik t heel erg op prijs stellen als je het dan kan PM'en.

Het gaat btw om een tankdop van een Area51 (zelfde als die van een aerox)

Alvast bedankt,
 
Advertisement - register to remove this

Mark@Dna said:
ik weet wel dat je bij een aerox em er gewoon uit kunt trekken, maar ik weet niet of ie bij een area steviger zit

ja ik merk wel dat ie een beetje los zit.. maar als ik een btje doortrek maak ik dan niet de tank zelf kapot?


Sr_ac70 said:
ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad

enne die boormachine die doet et best goed

echt waar en daarna ff de tank schoon maken

Gewoon de boor recht de tankdop in jasse? 8P
 
kun je m niet al draaiend eruit trekken ? bij een aerox gaat dit wel meestal ...

of proberen met een schroefendraaier in het slotje , kan zijn dat ie dan wil draaien
 
Gelukt! ik sta 20 min aan dat ding te pielen, 4 schroevendraaiers eronder proppen en liften maar.. geen resultaat.. ik denk ik trek er gewoon nog ff aan met een draai.. 1 cm opzij zonder te trekken ploep -> er af 8P

thz voor hulp iig!
 
air2air said:
Gelukt! ik sta 20 min aan dat ding te pielen, 4 schroevendraaiers eronder proppen en liften maar.. geen resultaat.. ik denk ik trek er gewoon nog ff aan met een draai.. 1 cm opzij zonder te trekken ploep -> er af 8P

thz voor hulp iig!
yup,beetje draaien en trekken voldoet bij de meeste scooter :)behalve degene dan waar je tankdop in je buddy zit :L
 
heb je met schroever draaier al gedaan ???? dat werkt mneestal wel moet je wel voorzichtig zijn maar je kunt ook die gehele zwarte kap rond om de tank dr afhalen en en dan kan je hem dr veel makkelijker afhalen dan is het geen punt meer !!!
 
Franksol said:
heb je met schroever draaier al gedaan ???? dat werkt mneestal wel moet je wel voorzichtig zijn maar je kunt ook die gehele zwarte kap rond om de tank dr afhalen en en dan kan je hem dr veel makkelijker afhalen dan is het geen punt meer !!!

Waarom reageer je steeds zo nutteloos op oude dode topics?? :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top