In Mijn kentekenbewijs staat dat ik 3 kw mag hebben!!!

vivaVSX

Well-Known Member
Ik heb sindskort mij kenteken aangevraagt, en ook snel gekregen.
Alleen der staat nu in dat mijn scoot max 3 kilowatt mag hebben.
Hebben nou die wouten ons al die jaren gewoon genaaid, want een rollerbank gaat niet eens tot 3 kw.

Wie weet hier meer van of heb ik het nou verkeerd gelezen?
 
Advertisement - register to remove this

Agent hier vertelde dat de politie je niks kan maken als jij dat in je kenteken hebt staan.. hij vroeg zich dan ook af wat er met die controles ging gebeuren..
 
jaaerox said:
Agent hier vertelde dat de politie je niks kan maken als jij dat in je kenteken hebt staan.. hij vroeg zich dan ook af wat er met die controles ging gebeuren..


klopt rick, ik was vanmiddag nog bij druijf en die zei het ook tegen ons.

als je je maar aan de snelheid houd. ook zei hij dat de roller mss wel weg ging, en die alleen gebruiken als ze het niet vertrouwen qua kw's.
 
Het Europees maximum is nog steeds 4.5kW voor zover ik weet, meer dan dat mag dus nooit neem ik aan.
Het zou wel eens tijd worden dat ze die ellendige rollerbanken afschaffen en gaan bekeuren op echte overtredingen, maar zoals ik geen echte betrouwbare bron heb ga ik nog geen feest vieren...
 
Is het weer zover:rolleyes:..Word maar wakker, de rollerbank schaffen ze echt NIET af hoor....dat hoort iemand weer van iemand...en de meesten nemen dit gelijk aan. Omdat iedereen dit prachtig zou vinden. Maar ga er maar niet van uit:)
 
Ik heb gisteren met een moter agent erover gepraat.
en hij schrok idd van dat het 3 kw mag zijn, ik heb ook nog eens gevraagt wat t. max snelheid betekend en daar bedoelen ze mee dat je op de weg gewoon niet harder dan 45 km mag(heeft dus niets met constructie te maken)
Maar goed deze meneer was toevallig hoofd verkeers nog wat en hij ging het voor mij uitzoeken, dus binnekort weet ik meer.
 
Dat 45 op je kentekenbewijs heeft wel degelijk met de max constructiesnelheid te maken! Is al zovaak besproken dat je motorvermogen niet moet vergelijken met constructiesnelheid.
 
raymondkievit said:
hoi,
de snelheid is nu verhoogt na 50km/h door de kentekens.
en je mag nu ook 0.6 op de roller hebben en tot 0.8 op de roller bekeuren ze je ook niet.

Dat was hier al een jaar ofzo :rolleyes:

Verder , ga er maar niet vanuit dat de rollerbanken weggaan , je wilt niet weten hoeveel boetes daarmee worden uitgedeeld :X
 
nou laats hier in limburg waren 2 vriende van me aangehouden
omdat ze 0.8 hadden
kregen ze ook nog een boete van +/- 30 euri
bah bah vieze eikels :S:mad:
 
De Polite zou gek zijn om de rollerbanken af te schaffen...ze verdienen er goud geld aan! het punt is gewoon..die wouten moeten een bepaald aantal bekeuringen per dag uitschrijven...en wie pakken ze dan...de scooterrijders, ze denken die altijd wel ergens op te kunnen bekeuren! ( is meestal ook zo )
Maar dat je scooter 3 kw aan vermogen mag hebben klinkt mooi! maar ik zou er maar niet op rekenen, er zit altijd wel ergens een addertje onder het gras;)
 
Zero-X-Tuner said:
De Polite zou gek zijn om de rollerbanken af te schaffen...ze verdienen er goud geld aan!
Ik denk dat je je daarop verkijkt hoor. Een tijdje geleden heb ik ergens gelezen (waar weet ik niet meer, maar was betrouwbaar) dat er aan rollerbanken eigenlijk niks verdiend wordt maar dat het in z'n geheel alleen maar geld kost.
 
Back
Top