kleuren van malossi

malossi23

love 125 cc :p
kan iemand me vertellen welke kleuren van malossi zijn, ik weet dat het rod oranje en geel isma welke type of welke kleurnr ??
want ik mote het verf gaan kopen...
 
Advertisement - register to remove this

Er is een malossi set te koop met de originele kleuren, en zo'n setje kost rond de 400 euro, en dan heb je alleen de verfblikken :)

Dus...wat je beter kan doen is naar een spuiter stappen, vragen of hij fluor kan spuiten, en dan gewoon je kappen in het fluro geel en fluor oranje wil spuiten (dit zie je bij de wat nieuwere malossi zipjes) En bij de oudere zit er ook nog fluor rood bij.
 
inderdaad, zo heb ik dat ook gedaan met een auto van my,
bij SIKKENS was dat (alkmaar) maar dat zullen ze bij wel meerdere zaken zo doen, word presies t zelfde!

( moet je wel een heeel goed voorbeeld hebben, geen drukwerk want daar zitten rasters in(verzameling van puntjes)!!)
 
Bij de Praxis kunnen ze als het goed is je kleur scannen...
Je vraagt dan gewoon ff wat het nummer is...
Eventueel de hoeveelheden verf (ml) per eenheid (liter bijv.)
 
Fluor verf werkt anders...zijn volgens mij niet eens echt nummers van. Eigenlijk bestaat er geen 'fluor-verf' het is gewoon een combo van een niet dekkende verf op een witte ondergrond. Het is een beetje lastig uit te leggen, maar hier schiet de topicstarter iig nix mee op.
 
ma da is zo een rare fluor zo nie echt zoals die stiften kleur kweet tis ne rare vergelijking ma :-d daar baseer ik me op dus zo een kleur als die stiften is het al in ieder geval niet,
 
Fluor kleuren bestaan uit een aantal dingen, Grondverf in de kleur van fluor (dat wil dus zeggen als je gele fluor kleur hebt dat je geen zwarte grondverf gebruikt maar eeb lichte grondverf), De verf zelf die uit "pigment" bestaat. De verf wordt vlinterdun gespoten en bestaat uit meerdere lagen. Het uiteindelijke resultaat word pas behaald als het "pigment" in de verf een dekkende laag heeft. En voor zo ver ik weet zijn de orginele Malossi kleuren idd fluor en zijn die dus ook naar mijn weten los te bestellen.....
 
ja denk dat ik de kleuren (fluor)van malossi heb gevonden, stond in een topic in archive, dus ze zijn wel los te vinden :) ma goed ook nog, nu nog een vraag zou ik mijn velgen mee geel spuiten of zwart laten?.?.? wa is origineelste
 
jo iemand nog een idee van welke kleur ze vroeger gebruikte want de nu opvallende fluo kleuren is niet echt mijn smaak, iemand nog de kennis van de oude kleuren van malossi (minder fluo)
 
Back
Top