Koso Dashboard

Bas

Administrator
Staff member
Ik zag dus deze staan bij jps, en ik vroeg me af of mensen er al ervaringen mee hadden?

KOSO%20nm%20kompl%20300.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Freezer said:
Ik zag dus deze staan bij jps, en ik vroeg me af of mensen er al ervaringen mee hadden?

KOSO%20nm%20kompl%20300.jpg
Jepz.. het is een goed ding.

Voordelen:
Mooi beeldscherm
Voor mensen die hun knipperlichten e.d. gebruiken zit er ook een lampje op wat bij de meeste tellers/dashboards niet zit.
De toerenteller is vrij nauwkeurig.
Makkelijk aan te sluiten.
Powertest dwz. dat hij je max. toeren en max. km/pu meet.
Trip meter.
Benzine meter.


Nadelen:
Km/pu is moeilijk in te stellen (je bandenformaat etc.)
Hij werkt op een accu dus als je een sprinter oid hebt is het weer extra gewicht.

Zal gelijk ff picc maken van alstie aan staat :)
kosoteller.jpg


Sorry voor wazige foto..
Let niet op me temp. want me cilinder zit er niet op ;)

Mzzl Bjorn
 
iemand een totaalfoto? Ik had mij vorige maand een matromorfosis digiteller aangekocht bij scooter-attack maar ze hadden'm onvolledig geleverd (sensor ophanging zat er niet bij, magneet,...) dus ik die maar terugezonden kom ik nu tot de vaststelling dat ze deze niet meer op stock hebben en de wachttijd 20maanden is |(

nu lijkt dees me ook wel wat maar dat ding ziet er nogal groot uit om op een crossstuurtje te zetten..
 
RMY said:
Ik weet dat Jarno zelf er mee racet, hij was er wel over te spreken.

Idd Jarno heeft hem op zijn racer, heb er in de winkel even naar gekeken en even over gehad en het ziet er allemaal erg goed uit moet ik zeggen. De kwaliteit lijkt beter te zijn dan van die oude koso frutsels, of dat ook echt zo is....
 
Ik heb het dinkie irl gezien toen Chezzmo bij me langskwam, zag er grappig uit :) km teller enz. zoals hierboven stond aangegeven.

Chezzmo test hem voor JPS pm hem anders voor meer info.
 
Back
Top