Krijg polini cp19 niet afgesteld

ChristianK

Member
Hallo, het gaat om een Gilera runner 70cc

Stage 6 70cc streetrace
Polini cp19
Sito plus lang model
6.3G rollen


Met de cp19 erop met luchtfilter krijg ik hem gewoon totaal niet afgesteld… 2 sproeiers omhoog bougie zwart 2 sproeiers omlaag bougie wit grijzig? Kan niet eentje omhoog aangezien de sproeiers per 2 gaan maar dan zou die alsnog beetje bruinig moeten worden

Hij is een keer bruin geweest en dan spettert ie heel erg heb al 5 nieuwe bougies geprobeerd en kleur proberen te bekijken. Als de bougie bruin is is het net een getunde 50cc Ipv een 70 met een kleinere sproeier trekt ie zo Autowheelie maar bougie dan dus ook wit grijzig smoort nu ook erg.

Heb nog een 21mm vlakschuif liggen die ga ik straks even proberen

Heb de oude 17.5 ook nog liggen
 
Advertisement - register to remove this

Wat voor een luchtfilter heb je? En welke maten heb je al geprobeerd?
Gewoon standaard luchtfilter heb alleen het schuim eruit gehaald omdat ie anders helemaal niet liep. Heb 98 92 90 88 en 86 geprobeerd bij 98 veels te veel, 92 bruine bougie maar spetteren. 90 iets beter lopen 88 zelfde en 86 Autowheelie eerst maar nu smoort ie bougie is ook grijs of zwart vanaf 90
 
Schuim terug erin. En heb je je mengsel of lucbtschroef al afgesteld?
Blijkt dat me spruitstuk een dik gat in zat aan de onderkant nu die vervangen en 21mm eronder gezet en die kreeg ik wel afgesteld. Heb ook gehoord dat zo’n cp19 heeel moeilijk af te stellen is. Dellortho 21 was na 3x sproeier veranderen al klaar namelijk.
 
Blijkt dat me spruitstuk een dik gat in zat aan de onderkant nu die vervangen en 21mm eronder gezet en die kreeg ik wel afgesteld. Heb ook gehoord dat zo’n cp19 heeel moeilijk af te stellen is. Dellortho 21 was na 3x sproeier veranderen al klaar namelijk.
eeste spruitstukken hebben toch een gat onderin

Met de 19 was je met een nieuw spruitstuk waarschijnlijk net zo snel klaar geweest. Namelijk pure onzin dat een CP19 niet is af te stellen. Toch zeker als je een verrot spruitstuk hebt en dat de schuld van de carb zou zijn
 
Back
Top