KRUKAS KAPOT ???? piaggio zip

Status
Not open for further replies.

nitrotje2008

Well-Known Member
yeet

weet er iemand hoe je kan zien of da je krukas kapot is of niet want de enen zegt van wel de andere van nie 8P
de vorige eigenaar heeft er een vastloper mee gehad en kwil zeker weten voordat ik men nieuwe cilinder der in steek :p
ik heb het gemeten en heb van rechts naar links een speling van ongeveer +-1,2mm

setupje nu
piaggio zip sp lc

malossi krukas
stage 6 race cilinder
17,5 mm carbu
mallossi vario
mallossi koppeling
yasuni c30
mallossi powerbox

grtz
 
Advertisement - register to remove this

voor de zekerheid gewoon een nieuwe kopen :)
dalijk is je bigend lager kapot en beukt die alsnog vast...

en waarom een C30 op een S6? :+
en een dikke powerbox?
 
Wat bedoel je juist met krukas kapot? Kapot is naar mijn mening middendoor of niet meer in zijn geheel.
Of bedoel je speling? Als er speling op zit kan het ook zijn dat je lagers of keerringen stuk of versleten zijn.

Groeten
 
Wat bedoel je juist met krukas kapot? Kapot is naar mijn mening middendoor of niet meer in zijn geheel.
Of bedoel je speling? Als er speling op zit kan het ook zijn dat je lagers of keerringen stuk of versleten zijn.

Groeten

je keerringen doen niets aan speling aangezien je krukas strak in de lagers zit..

als ik lees dat de krukas speling heeft van links naar rechts gok ik dat dit de speling is op het bigend lager..
naar links en rechts is niet zo'n groot probleem mits het niet teveel is..
in "voor naar achter" is een groter probleem
 
voor de zekerheid gewoon een nieuwe kopen :)
dalijk is je bigend lager kapot en beukt die alsnog vast...

en waarom een C30 op een S6? :+
en een dikke powerbox?



en zou een originele krukas goed zijn op een stage 6 70cc

da was omdat de vorige eigenaar der een evo ondergstoken had en tie had zen carter niet goed uitgekuist en natuurlijk nog een clipje der in en vastgelopen.en kvind het gelijk een beetje veel da die cilinders kosten voor een stage 6 heb je een goeie prijs en een goeie cilinder als je hem een beetje tuned:D
 
je keerringen doen niets aan speling aangezien je krukas strak in de lagers zit..

als ik lees dat de krukas speling heeft van links naar rechts gok ik dat dit de speling is op het bigend lager..
naar links en rechts is niet zo'n groot probleem mits het niet teveel is..
in "voor naar achter" is een groter probleem



van voor naar achter heb ik niets van speling
tis alleen van links naar rechts zon 1,2mm (gemeten met een stom latje8P)
tis topen da tie nie vast gaat lopen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top