Lange Frans Baas B - Zinloos

Status
Not open for further replies.

Boeliebeta

Well-Known Member
Hallo, iedereen weet dat er nu 2 versies zijn van zinloos, de std versie en de theo van gogh versie.

eergisteren hoorde ik op de radio een derde versie heeft iemand die ook gehoort en weet iemand misschien waar je die kan beluisteren/downloaden?

En wat vinden jullie van dat nummer ?
 
Advertisement - register to remove this

in het begin, vond ik die nummer vet, het richte aand8 op zinloos geweld, maar als ze voor elk geval een ander versie gaan maken vind ik het al :L
 
Denk dat hij dat niet bedoelt tim:). ik vind het wel een goed nummer maar een 3e versie lijkt me een beetje overbodig.
 
Doel van het nummer vind ik wel goed, verder niet mijn muziek. Helaas zijn er ook weer trieste bedrijven als jambah enzo die er geld uit willen slaan terwijl het nr. voor een fonds ofzo was. Wat walg ik ervan als ik die reclame zie van zinloos ringtone (walg zowieso van alle beltoon troep) met daaronder groot 3,50 en een paar bedragen wat het allemaal kost enzo. En niks ervan gaat naar waar het nr. voor bedoelt was.

Nou we toch bezig zijn, respect2all, nog zoiets. Meeliften met succes van Livestrong, dat was gewoon een goeie originele actie en een bepaalde oplage. Verzin wat beters ofzo!
 
Boeliebeta said:
weet niemand waar ik dit nummer kan beluisteren, of downloaden kazaa enz heb ik al geprobeerd

ik ben ook wel benieuwd, ik heb hem ook op de radio gehoord, kan hem alleen nergens vinden
 
je kan die theo van Gogh versie dowlooien/beluisteren op radio538.nl dacht k...

k vind et nu meer een publiciteitsstunt worden.. meer voor de winst enzo. eerst werd er niet zo druk gedaan en nu opeens komt het erg op..:rolleyes:
 
Het nummer Zinloos bestaat al VEEL en veel langer als de meeste denken en werd voor Theo van Gogh`s moord al uitgebracht zoals bekend, ze zullen heus wel profiteren van de publiciteit maar dat was niet de achterliggende gedachtte van het nummer...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top