Leuke deals, of juist hele slechte advertenties?

WEBRacing

Well-Known Member
Ik zie heel regelmatig echt slechte advertenties langs komen, en dan heb ik het over ECHT slechte advertenties.
Niet een iets te hoge prijs oid, maar iemand die een cilinder met een geul van 3mm probeert te verkopen. Iemand die een scooter die 200 euro waard is voor 1000 probeert te verkopen.

Niet iemand die een onderdeel van 30 voor 50 probeert te verkopen oid. Daar is niet zo veel aan.
Ik heb het echt over compleet idiote dingen. Vind het altijd wel grappig om dat soort advertenties te zien. Mensen met lood die denken dat ze goud hebben.

Misschien leuk om die in een topic te zetten? Misschien wat regels verzinnen zodat het topic leuk blijft? Vertel. (ik denk zelf bijv aan een screenshot maken en die uploaden ipv de advertentie zelf, anders is de advertentie misschien wel heel snel weg)



Maar, ik zie ook wel regelmatig juist het tegenovergestelde langs komen. Dingen die echt een hele goede deal zijn. (of lijken, misschien is het in de praktijk wel niets, maar dat kan je meestal natuurlijk niet zien)

Misschien ook wel leuk om die advertenties te verzamelen? Zou toch leuk zijn als je iets vind waar je zelf niets aan hebt, maar het voor iemand anders juist wel nuttig is.


Ik zal vast niet de enige zijn die regelmatig op MP, FB etc kijkt.

Als jullie het leuk vinden start ik de topics. En als voorproefje, hoop dat iedereen hier FB heeft...

Afschuwelijk..

Lijkt een goede deal:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top