man loopt in huid moeder

Status
Not open for further replies.

FRANQ

SENIOR USER
weetniet of hij al voorbij is gekomen maar dit is te ziek

rtl4 said:
Nacht
De 42-jarige Ronald Z. zwierf over straat in de bizarre 'outfit', schrijft De Telegraaf. Pas anderhalf uur later, in het holst van de nacht, werd hij door de politie opgepakt. In het politiebureau zagen de agenten wat de man op zijn lichaam droeg. Het ging om de 15 kilo wegende huid met vetweefsel van een vrouw.

Ziekte
De man bekende daarop zijn 76-jarige moeder te hebben vermoord. Haar zwaar verminkte lichaam werd vervolgens in haar woning aangetroffen. De gestoorde it'er lijdt onder meer aan godsdienstwaanzin. Hij zit achter slot en grendel van een zwaarbewaakte gevangenisafdeling. Zijn ziekte wordt onderzocht.
 
Advertisement - register to remove this

Ik las het gister in de krant:X
Verhaal dat hij silence of the Lambs te vaak had gezien bleek ook nog te kloppen. Als ik de krant moet geloven...
 
dit is dus bij mij in de straat gebeurd :X

als ik uit m'n keukenraam kijk dan zie ik de flat/huis waar het gebeurd is

gelukkig heb ik die sicko die nacht niet zien lopen :r :|
 
Thomas said:
dit is dus bij mij in de straat gebeurd :X

als ik uit m'n keukenraam kijk dan zie ik de flat/huis waar het gebeurd is

gelukkig heb ik die sicko die nacht niet zien lopen :r :|


Die kerel scheen nog een eigen IT bedrijfje gehad te hebben ook die redelijk succesvol was, dus het zal niet echt een heel erge debiel geweest zijn kwa uiterlijk en houding ? of was het gewoon zo'n freak.
 
Het was een Streng gelovige , en streng gelovige staan er nogal bekent om domme dingen te doen en hun geloof als smoes te gebruiken *denkt aan moslims*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top