mina hori dr70 rpm yasuni r of shot

Ruben1234

Well-Known Member
Hoi,

Ik heb een vraagje. Als ik zo lees op fora dan zie ik dat op mina hori met dr70 rpm een shot het beste presteert. Maar er zijn ook weer veel mensen die zeggen yasuni r. Maakt het zoveel uit in optrekken en snelheid dat mensen voor een shot gaan? Hoeveel km verschil zou dat ongeveer maken? Want ik vind yasuni R mooier, betere kwaliteit en een mooier geluid. Maar als een shot echt veel beter is zal ik daar maar voor moeten gaan.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

In de titel heb je het over de DR70 RPM, en in je tekst over de DR70 :p.
Beide uitlaten kunnen ze prima op beide cilinders, maar op de DR70 RPM presteert de shot wat beter. Heel veel zal het niet schelen denk ik. Maar ik denk dat het het handigste is om een yasuni R te nemen wanneer je de DR70 aanschaft, en de shot wanneer je een DR70 RPM aanschaft.
 
In de titel heb je het over de DR70 RPM, en in je tekst over de DR70 :p.
Beide uitlaten kunnen ze prima op beide cilinders, maar op de DR70 RPM presteert de shot wat beter. Heel veel zal het niet schelen denk ik. Maar ik denk dat het het handigste is om een yasuni R te nemen wanneer je de DR70 aanschaft, en de shot wanneer je een DR70 RPM aanschaft.

o sorry ik bedoel idd dr70rpm :p hoeveel km's zal het ongeveer schelen tussen dr70 en yas r of dr70rpm en shot?
 
Kunnen we zo niet zeggen, maar rpm raad zelf ook de shot aan op dr70 rpm, verder zal de kwaliteit van de pijpen elkaar niet ontlopen.... En shot is iets orgineler als een r ;)
 
dan nog ff een vraagje. Kweet dat ie hier niet hoord, maargoed om er nou een heel topic voor aan te maken. Mijn vraag is: Wat heeft een power 1 vario voor nut op een beta ark(lc) met dr70 rpm, shot, 17,5mm dellorto in vergelijking met standaard vario?
 
Zorgen voor een mooier en stabieler toerenverloop want de originele vario van Minarelli doet niet veel goeds bij hogere toeren.
 
Back
Top