Moto GP 2 (veel screens!!)

Albert|FLUT

only member of TEAM FLUT!
Dit spel is vandaag uitgekomen op het warezcircuit en masteralbert d8: ik download het f :). Ik verwachtte er niet echt veel man maar toen ik eenmaal het spel speelde d8 ik: OMG, DIS BRUUUUT!!! Je kan je eigen motor maken (kwa uiterlijk dan) en je moet steeds allemaal challenges voltooien om je motor te upgraden. Je hebt ook challenges als wheelies maken, stoppies maken en burnouts! Het spel speelt echt zeer lekker. Ook een mooi effect is als je snel gaat dan zie je het beeld wat vager worden, heel mooi effect!!!

om dit spel echt 'mooi' tekunnen draaien moetje wel een goeie videokaart hebben die directx 9 features ondersteund zoals bijvoorbeeld een radeon 9700 PRO. Anders ziet het er een stuk minder mooi uit. Gelukkig heb ik een 9700 PRO

Hier screens:

moto1.jpg

wheelie vanuit vet camerastandpunt

moto2.jpg

nog een wheelie :0

moto3.jpg

stoppie :D

moto4.jpg

wheelie uit normaal camerastandpunt

moto5.jpg

BURNUUUUH :~

moto6.jpg

en nog eens!

moto7.jpg

kan ermaar geen genoeg van krijgen })

moto8.jpg

plaatje van hoge snelheid :D Ziet er vet uit dat vage beeld

Dit spel moet je hebben :W
 
Advertisement - register to remove this

Ziet er idd een vet spel uit! Zelf die motor bekleed zeker:p ???
Wel kewl dat stunten in het spel, maar me pc kan dat boeltje prob niet draaien:'(
Ik hou het dan maar bij Superbikes 2001
 
Wel vaag dat het Moto Gp heet en dat je dan een 2 takt motor ziet (details ;)) k geloof dat er momenteel nog 2 man op een 2 takt rijden omdat de nieuwe motoren nog niet af zijn.
 
zo, ziet er vetter uit dan ik dacht!! ik speelde altijd GP-500

met moto gp 2 kun je toch ook crossen? doet dat het een beetje goed of is dat vet nep?
 
hmm ziet er wel vet uit. Ik had eerder al screens en plaatjes van dit spel gezien maar ik vond het er maar lelijk uit zien(textures beetje lelijk en fotoachtig). Vice city begint onderhand ook een beetje te vervelen. Toch maar ff downloaden dan, khoop dat je eigen skins ervoor kan maken.
 
wat bedoel je met upgraden ??? echt onderdelen kopen enzo ? of gewoon stage 1.... stage2... die zooi :)

ff een ftp opzoeken
 
Originally posted by D10N
wat bedoel je met upgraden ??? echt onderdelen kopen enzo ? of gewoon stage 1.... stage2... die zooi :)

ff een ftp opzoeken

die zooi dus ja :) je kan steeds blokjes verdienen die je in bochten, remmen, optrekken en topspeed kan steken.

Hier nog wat screens :)

moto9.jpg


moto10.jpg


moto11.jpg
 
Masteralbert: je meot ff control panel van ati downloaden en je anti aliasing omhoog pompen (smooth vision) en dan nog wat screens, ben ik wel benieuwd naar...

voor de rest vind ik het er gaaf uitzien :) maar ben nog met de matrix bezig.. :D
 
Originally posted by henkowz
Masteralbert: je meot ff control panel van ati downloaden en je anti aliasing omhoog pompen (smooth vision) en dan nog wat screens, ben ik wel benieuwd naar...

voor de rest vind ik het er gaaf uitzien :) maar ben nog met de matrix bezig.. :D

hmm ik zal zo nog wel wat screens posten met max FSAA en antiscope filtering :)
 
Back
Top