PC gaming

Status
Not open for further replies.
Net als met dat zombie op de ps3 (heb ik het gespeeld dan).
Host nokt er mee en gelijk hele spel weg, foaaking irritant.

Weet niet of er ik zelf zo blij mee ben, maarja.
Ik zal hem uiteindelijk wel ff proberah..

Precies. Dan heb je een hele hoge score en dan... :X

Of je ownt iemand keihard, en dan... :X

:D!
 
:p
Ben zelf overigens weer terug aan The Saboteur

Beetje mix van gta/ass creed/prototype..
Maar dan in de 2e wereld oorlog, goed vermaak en vrij groot..
 
Zo NFS shift weer ff afgestoft, er is een nieuwe DLC uitgekomen met een stel heeel leuke autos:

* 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427

* 1967 Shelby GT-500

* 1969 Dodge Charger R/T

* 1971 Dodge Challenger R/T

* 1998 Toyota Supra Mark IV

Die charger is een van mn favo autos, dus ff een avondje mn charger gepimped/getuned en lekker wezen vegen :D

shift-charger.jpg
 
Staat mooie review van dat spel op tweakers.. Heb zelf nog geen tijd gehad om hem te spelen...


V/d week wel DiRT2 aangeslingerd en da Iet er wel bizar mooi uit zeg!
 
Dirt2 ben ik echt verslaafd aan op dit moment (wel op de 360) wat een vette game! Die baya races hadden van mij niet gehoeven, die rally stages zijn een stuk leuker
 
Ik houd meer van die snelle rally stages :p Ben nu level 20 oid, heb me eerste world tour gisteren gereden ben wel benieuwd naar die X-games in Amerika die kan je vanaf level 24 spelen
 
ja heb ook 1 world tour gereden.

die flashbacks zijn wel koning trouwns.. bij die rallystages regelmatig in de afgrond gevlogen omdat ik net 1cm te wijd ging :D.
 
Ja :D Dan zit je gelijk in een kurkentrekker en sla je 20x over de kop de afgrond in:D

Laatst heb ik een mooi filmpje gemaakt van een kurkentrekker die goed afliep, binnenkort eens uploaden:D


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=WBre2borOIU&fmt=22"]YouTube- Dirt 2 Kurkentrekker (Xbox 360)[/ame]

:D
 
Last edited:
Speel nu ook Dirt 2, had m al veel gespeeld op de xbox met maar op de pc met mn directx11 kaart ziet er toch wel een heel stuk beter uit!
 
@ Ben

Ik vind het ook een zeer geslaagd spel, ben er nu wel over uit dat ik hem wle het kopen waard vind mocht ik een console hebben..
Het is gewoon lekker groot allemaal, net als die gta's kun je in plaats van missies doen ook gewoon lekker kloten :p
 
@ Ben

Ik vind het ook een zeer geslaagd spel, ben er nu wel over uit dat ik hem wle het kopen waard vind mocht ik een console hebben..
Het is gewoon lekker groot allemaal, net als die gta's kun je in plaats van missies doen ook gewoon lekker kloten :p

Precies! Vind die level based games echt niets. :X Doe mij maar sandbox games (waar je letterlijk vrij spel hebt). :)
 
Heb me d'r veel prima mee vermaakt vandaag :p


Helaas niet zo veel kunnen spelen nog, maar mede doordat er genoeg momenten zijn waar je simpelweg gewoon ff wil kloten (net als in gta) is de gameplay lekker afwisselend en bepaald niet kort :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top