Peugeot v clic lekt benzine.

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo allemaal.
Daar ben ik weer.
Ik ben net terug van mn vakantie. En wou lekker een rondje rijden op me scooter. En wat blijkt nou. Lekt die benzine. Dus ik alweer dingen gaan checken geen lekke slangen. Vlotter lekt ook niet en sluit goed af. Bougie is ook wit terwel die eerst gewoon goed was. En ik weet gewoon niet hoe dit nou weer kan. Hij lekt best wel wat benzine ergens bij de carb maar waar zou t niet weten. Vlotterbakje is gewoon goed.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo allemaal.
Daar ben ik weer.
Ik ben net terug van mn vakantie. En wou lekker een rondje rijden op me scooter. En wat blijkt nou. Lekt die benzine. Dus ik alweer dingen gaan checken geen lekke slangen. Vlotter lekt ook niet en sluit goed af. Bougie is ook wit terwel die eerst gewoon goed was. En ik weet gewoon niet hoe dit nou weer kan. Hij lekt best wel wat benzine ergens bij de carb maar waar zou t niet weten. Vlotterbakje is gewoon goed.
Ik maakte me al zorgen. Was te stil rond om onze grote vriend. Waren al bang dat jou scooter(s) gewoon nog steeds goed is/waren! hahah.
Waar lekt hij precies?
 
Aftap kanaal .
Dan sluit het aftap kanaal niet goed af .
En waarom zit er geen slangetje op naar beneden ??
Bij lekkage kan je Scooter in de fik vliegen.
Ja dat kanaal zit zo strak als maar kan. Slang zit er nu wel op. K merk gewoon dat die lekt hij krijgt teweinig benzine. Zou ik met een slang en een schroef die overloop kunnen afdichten?
 
K denk dan dat ringetje want hij zit muurvast die schroef.

Ja ik ga het proberen want dit is ook niet echt veilig.
Nou ik net klaar van me werk. Onderweg naar huis en ineens keiharde knal uit me uitlaat. Ik dacht komt me bekent voor teweinig benzine. Dus ik me choke los gemaakt waardoor die weer meer benzine krijgt en gelukkig gered naar huis. Ik snap t nu allemaal niet meer.
 
Als het gaat lekken, en ook blijft lekken zou ik als eerste naar de vlotternaald maar ook de vacuüm brandstofkraan en/of pomp kijken of dat deze nog wel goed functioneert. Als geen van beide goed afsluit blijft de brandstof doorstomen vanwege de zwaartekracht.
 
Back
Top