Project - Totale revisie Yamaha Aerox

Van kawa groen bestaan verschillende varianten. Zet een oude kawa maar eens naast een nieuwe kawa zx6rr, dat scheelt vaak nog al en niet door de zon. Misschien is het dus wel kawa groen.

Verder een leuk project. Kwa setup niet special, maar door de begin staat van de rox wel een uitdaging. Toch?

Good luuk and keep on working
 
ziet er goed uit man!

vraagje: waar heb je die kappen precies laten spuiten? want ik ben nog op zoek naar een goede spuiterij hier in de buurt (soest/amersfoort)
 
van de hel naar de hemel...

Ik snap niet dat iemand zon zn scooter kan verkrachten
Alleen al voor het werk dat jullie erin hebben gestoken om deze Aerox op te knappen kan je al 26 paginas vullen.
Als je ziet hoe dezelfde Aerox er nu uit ziet!
Echt goed gedaan

succes ermee
 
Valt opzich nog wel mee...

- Blok stralen
- Wat nieuwe onderdelen
- Kappen met krassen en al naar de spuiter (hij plamuurde het)
- Frame,stuur,velgen,kroonstuk enz. naar de coater
- In elkaar zetten.

Ben alleen benieuwd of de draadboom gaat werken :)
 
Tja,

Dit is hem dan hah, de kappen zijn alleen iets donkerder, en het groen is door een autospuiter gedaan, en het wit door rolf. Heb vandaag me velgen trg gehad... morgen ff me ophanging van me blok fixen... En dan kan ie helemaal in elkaar gezet worden, draadboom zit er nu al redelijk goed op, en heb vertrouwen in bas dat ie het perfect gaat doen :D :p
 
Zeer goed bezig! Die kleure combinatie zie je nog niet zo heel veel, dus zeer strak!

En over de (oude) "staat" van de brommer, mijn honda MB uit '80 zag er nog minder erg uit...!;) Maar daar hebben jullie al weer genoeg verandering in gebracht :#

Suc6 ermee!
 
Nice, als iedereen een gare scoot ging opknappen werd het zoiezo een betere wereld:D
alleen ik vind ut wel zonde van da ding en 700€ is zwaar teveel geld man maarjah als n00b wil je nog eens gekke dingen doen;)
veel suc6 ermee:D
 
h,mmm , mag ik wat meer over die aerox weten?

lijkt best op mijn ouwe ( vooral de foute bestickering op de linker achterkap + dat missende lak stukje)

komt ie toevallig uit almelo ( van saban) ????

met die kap ben ik heel zeker , want wie plakt die sticker er anders zo fout op ?
 
Vandaag trouwens de velgen terug gekregen , meteen een nieuwe achterband erom.

Hij staat nu op zn pootjes , morgen of donderdag ff kijken of hij ook wil lopen.Als hij goed loopt kunnen de kappen erop.
 
Ben nu nog ff bezig met uitlaat erop, en nog wat dingetjes, als het meezit komt bas morgen weer, en dan nog ff alles goed aansluiten, en dan ff kijken op ie gaat lopen....:)
 
Was mijn digi vergeten jammergenoeg.

Misschien morgen een filmpje als het monster loopt , al die pk's mag ik jullie niet onthouden natuurlijk :p
 
Back
Top