Raar geluid carter

Maurik123

New Member
ik heb een sym jet 4 opgeknapt, althans ben ik mee bezig. Km stand is ongeveer 40K km.
ik heb er een hi speed polini vario kit onder gegooid. Met een blauwe drukveer. Heb de originele rollen er weer in gezet want liep niet lekker.

Ik heb ook gele malossi trekveren in de koppeling gedaan met veel pijn en moeite.

Nu als ik rond de 40 km/u rij dan begin ik een soort van schrapend geluid te horen uit de carter. Dit had ik voor het vervangen van de genoemde onderdelen nog niet.

Wat kan dit zijn?
En is het aan te raden om blauwe of rode trekveren te monteren? Die heb ik namelijk liggen van malossi.
 
Advertisement - register to remove this

Dan zal er wel ergens iets aanlopen. En als het aanloopt zul je wel ergens wat alu vijlsel oid zien liggen.

Als de gele al lastig zijn hoef je rood niet eens te proberen. Die heb je alleen op snelle sprintblokken nodig
 
Dan zal er wel ergens iets aanlopen. En als het aanloopt zul je wel ergens wat alu vijlsel oid zien liggen.

Als de gele al lastig zijn hoef je rood niet eens te proberen. Die heb je alleen op snelle sprintblokken nodig
Daar zal ik even naar kijken. Ze waren zo lastig omdat ik geen verentrekker had en ik dus moest improviseren
 
Back
Top