schade claimen bij de gemeente ?

Daniel@NRG

Well-Known Member
Hey.

Ik reed net op mn scooter over een weg, en dan heb je op een gegeven moment een bordje waarop staat dat je het fietspad opmoet, met meestal een speciaal opritje, maar de opritje was wegens werkzaamheden afgesloten :| toen ging ik maar 10 meter van tevoren via een ingang van een straat het fietspad op, maar dat fietspad bleek 1 grote zandhoop te zijn, omdat ze die opnieuw hadden betegeld.

daar heb je het al, ik reed maar 30@teller ofzow, maar toen gleed mn voorwiel weg en ging ik op mn smoel :D

nu is dit niet echt mijn schuld maar naar mijn mening de schuld van de gemeente :

oprit is afgesloten
zand op nieuw betegeld fietspad, dat moeten ze toch opvegen ? :?

denk je dat ik de schade aan mn scooter bij de gemeente kan claimen ? Bij ot SR heb je geen onderkuip, maar 2 kappen en een tussen kapje die de onderkuip vormen, alle ophangpunten van de linker zijkap en de voorkap en mn beenschild zijn kapot, en er zitten dikke krassen op de zijkant.

alvast thx

oi :'(
 
Advertisement - register to remove this

koop een weg gooi camera! leg alles vast!
heb je hier in friesland ook welles boer verliezen weles wat vracht en daar was me broer ook over uit gegleden de gemeente zou het moetn opruimen geloof ik.

en trouwens proberen kan altijd!
 
dat claimen kan je vergeten; je moet gewoon goed rijden, snel reed je niet, dat scheelt al een hoop. dat zand had je moeten zien van te voren, en als je goed kan sturen, en vooral kan remmen glijd je niet uit. eigenlijk moet je dan nooit met je voorrem remmen, want dan ga je onderuit jah.

toen jij bij mij was had je ook zo`n actie, je ging bijna op je plaat, ook met zand, wat je deed was je voorrem inknijpen tijdens sturen op zand, dat zag ik, dat moet je juist niet doen.

de gemeente gaat dit in simpelere vorm ook zeggen en je kan dus dat claimen vergeten. zand hoeven ze niet weg te vegen, sterker nog, het MOET er juist liggen, want dat gaat dat zand in de naden zitten van de tegels als mensen er overheen lopen/fietsen/vallen.

het is echt vet kut, scooter zal nu wel onder de krassen zitten, maar die claim kan je vergeten.
 
jij doet nu net of ik niet kan rijden kerel :|

ik remde niet met mn voorrem, en je was er nie eens bij, ik gleed gwoon weg met mn voorwiel kerel :| kon er nix aan doen, het was ook fucking druk ( voor de kenners, de kruisweg bij Houtwijkervelden )

ik ga gwoon de kappen van mn sloper spuiten, als er iemand nog een AC voorkap voor een Urban Kid/Viper heeft, stuur maar een PM
 
ja, is te claimen...

vriend van me reed tegen een paal aan, omdat de verlcihting dar kapot was.

gemeente ontkennen, want die had geens troing ontvangen...

maar wijhadde mooie foto's van een straat vol lantaarns, min degen waar et hek stond..

als je maar goede en duidelijke foto's heb, dan valt er genoeg uit te halen..

maar reken er maar op, de gemeent is SLOOM!!!
 
je moet naar je Rechtsbijstandsverzekering toestappen. Die regelen alles voor je. Maar het is wel de gemeente die je gaat aanklagen. Dit kan lang duren. M'n vriend wacht nu al bijna 2 jaar op z'n geld van de gemeente....
 
Quote:

zand op nieuw betegeld fietspad, dat moeten ze toch opvegen ?


Antw:

nee dat moeten ze niet doen, ooit eens je tuin laten betegelen? dan doen ze het ook niet. dan moet met de regen er zelf in gaan zitten ( in de groeven )

btw de gemeente aanklagen?? hehe denk je nou echt dat hun het een fuck interesseerd wat jij doet als burger? ( jammer genoeg NIET )
 
Originally posted by Estolan
Quote:

zand op nieuw betegeld fietspad, dat moeten ze toch opvegen ?


Antw:

nee dat moeten ze niet doen, ooit eens je tuin laten betegelen? dan doen ze het ook niet. dan moet met de regen er zelf in gaan zitten ( in de groeven )

btw de gemeente aanklagen?? hehe denk je nou echt dat hun het een fuck interesseerd wat jij doet als burger? ( jammer genoeg NIET )

ze moeten het dus wel weghalen.
Ik heb een jaar bij een scooterzaak gewerkt en daar kwamen vaak wat mensen met schade. Er kwam eens een meisje die ook op zo'n manier was gevallen. 1 telefoontje en het was geregeld.
Zonder foto's maar ik raad je wel aan ze ff temaken als het nog kan. Je staat dan veel sterker.
Bel eerst de gemeente op en kijk ff wat hun ervan zeggen. Wacht niet te lang . gewoon snel stappen ondernemen.
 
Back
Top