Scooter rijd slecht

Jonolima

Member
Ik heb een speedfight 2 lc
Ik heb een probleem dat als hij koud is hij wel lekker doortrekt. Maar als hij eenmaal warm is gaat hij niet harder dan 35 en begint hij echt enorm veel te roken.

Wat heb ik allemaal gedaan.
Vario ontgrensd 8,5 gram rolletjes
Nieuwe zuiger
Uitlaat ontgrensd (zat geen prop in allleen een pipet)
Witte drukveer

Ik begon met helemaal orgineel toen had hij het probleem dat hij warm 60 liep en koud 70. En nu heb ik het probleem dat hij koud 60 loopt en warm 30-35km en enorm hard rookt.
Ik heb ondertussen bijna alle sproeier geprobeerd van 54 standaard tot 74 hij loopt het beste op 68 totdat hij warm is

Wat ik niet snap
Hij begon met sproeier 54 en ik heb niks technisch veranderd aan de motor alleen pipet verwijderen alleen ik snap dus niet waarom ik nu een sproeier 68 nodig heb terwijl hij eerst met zelfde motorische onderdelen 54 best goed liep
Misschien iemand die mij dit kan uitlegen

Iemand een idee waarom hij alleen koud goed loopt?
Alle reacties zijn welkom bedankt voor je tijd en aandacht :)
 
Advertisement - register to remove this

Dan heb je gelijk , en zal je startmotor stuk zijn , laatste test die je kan doen , is om de dikke polen op je start relais , door te verbinden , startmotor moet dan gaan draaien . Doet hij dit niet , en is de accu spanning goed , weet je zeker dat hij stuk is .
 
108A1A0B-5FC4-4CCD-9EE8-ABFE338C46F5.jpeg
Ik heb de choke eruitgehaald om het gwn nog een keer te testen linker foto is voor en rechter na ik zie zelf geen verschil. Ik weet niet pf jullie dat wel zien
Kan ik niet gwn ern handmatige choke kopen en die dan gwn gebruiken lijkt me wel makkelijker
 

Attachments

  • 71782EF6-176B-49E0-98CE-EF4F4CAD0B9D.jpeg
    71782EF6-176B-49E0-98CE-EF4F4CAD0B9D.jpeg
    118.9 KB · Views: 4
Lijkt in de bijlage wel wat langer te zijn . Heb je hem op de accu aangesloten? . Zou je even met een liniaal kunnen meten .
Handchoke zou je kunnen gebruiken , maar kun je er makkelijk bij
 
Als hij niet op spanning aan gesloten is , zal hij ook niet werken . je kan de aansluiting van de choke , op de accu aansluiten plus en min maakt niet uit . Na een minuut of twee moet de naald verder naar buiten komen
 
Back
Top