Speed zuiger vs evo zuiger

Status
Not open for further replies.

chezzmo

Retired for now....
Kan ik zonder al te grote problemen een speed zuigertje gebruiken ipv evo zuiger. Dit ivm beschikbaarheid speed zuiger + prijsverschil.....

greetz
 
Advertisement - register to remove this

Als de bolling radius hetzelfde is, dan wel. hij is gewoon 47,6mm dus moet gewoon passen. Alleen dacht ik dat de zuigerveer dikker was als bij evo....
 
Hmm waar ik dan niet bij kan met mn kop: Ik ken genoeg mensen die een mhr-team rijden en gewoon speed zuiger bestellen en monteren. Dat gaat prima. Ook hebben ze zovaak die zelfde zuigers in een evo gehad nog niks vreemds aangemerkt :rolleyes:

Explain me +ralf+
 
en omdat er een wereld van verschil is tussen zomaar wat doen en weten waar je mee bezig bent...
 
Xander said:
Omdat Speed en Team zuigers hetzelfde zijn? ;)

Dat weet ik, maargoed toch labiel dat het ding al iets van 1200km gelopen heeft op een std evo (dagelijks vervoer) :X :X :X


maargoed ik zou het er ook niet op wagen zonder het te checken {!
 
Dan krijg je andere squish waardes. Als je er 1 nieuw moet kopen zou ik gewoon even wachten op de juiste. :)

Reply op Chezzmo.
 
ik wist dus niet dat of de bolling anders is en nu wel, dan zou ik idd doen wat xander zegt...
 
tenbrey said:
Hmm waar ik dan niet bij kan met mn kop: Ik ken genoeg mensen die een mhr-team rijden en gewoon speed zuiger bestellen en monteren. Dat gaat prima. Ook hebben ze zovaak die zelfde zuigers in een evo gehad nog niks vreemds aangemerkt :rolleyes:

Explain me +ralf+
Lijkt me dat je gewoon je squish moet checken als je er een speed zuiger indoet, dan zal het dus wel loslopen. Anders eventueel de verbrandingskamer aanpassen/aan laten passen voor een speed zuiger.
 
en die wegen 5 gram minder :D (Metrakit)
de 5 gram extra bij polini zijn wel extreem duur :p

neem een metrakit zuiger, goedkoper en lichter |:)
 
Last edited:
idd, evo zuigers zijn pokkeduur, vaak richting 90 euro.. koop gewoon een speed zuiger dan... of iets van vertex, dat werkt ook wel goed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top