Speedfight 2 met vivacity blok start niet

wannijze

New Member
Beste
Ik heb een week geleden een speedfight 2 gekocht met een vivacity blok eronder
-50cc snel cilinder
-demper uit de uitlaat
-de rest principieel
- kickstart werkt niet

Hij reed heel goed maar de volgende dag starte hij niet ik had de bougie los gedraaid en zag dat die hellemaal nat is en zwart dus ik had een nieuwe bougie gekocht daardoor starte die een 3 dagen maar nadien liet ik heb een dag stilstaan en de volgende dag starte hij weer niet.
Ik heb ook een aantal keer me batterij opgeladen.

Kan iemand mij helpen ?
 
Advertisement - register to remove this

Beste
Ik heb een week geleden een speedfight 2 gekocht met een vivacity blok eronder
-50cc snel cilinder
-demper uit de uitlaat
-de rest principieel
- kickstart werkt niet

Hij reed heel goed maar de volgende dag starte hij niet ik had de bougie los gedraaid en zag dat die hellemaal nat is en zwart dus ik had een nieuwe bougie gekocht daardoor starte die een 3 dagen maar nadien liet ik heb een dag stilstaan en de volgende dag starte hij weer niet.
Ik heb ook een aantal keer me batterij opgeladen.

Kan iemand mij helpen ?
Start je altijd met e start of kick je hem aan?
 
Ik denk dat je dan een te grote sproeier hebt, maar dat zou er niet voor moeten zorgen dat hij niet wil starten. Integendeel zou die dan juist beter moeten starten. Dus het zou kunnen dat die is verzopen.
 
Benzineslang van je carb af, bougie eruit, koelkappen eraf en simpelweg de benzine eruit kicken. Gaat wat moeizaam met een verticaal blok. Maar het is mij al eens gelukt. Nu ik terugkijk naar jouw verhaal lees ik dat je geen kickstart hebt. Deze zou ik er sowieso weer op zetten voor het geval dat.
 
Maar zou ik dat ook met mijn E start kunnen die benzine er uit doen ?
Post automatically merged:


Ik heb dezelvde bougie gekocht als de vorige die er toen in zat
Ik weet de staat van jouw accu niet dus ik kan daar niet over oordelen. Misschien kan het ook liggen aan de mengverhouding waardoor je bougie vet slaat maar een foto van je bougie zou wel fijn zijn.
 
Vonkt je bougie nu wel of niet?
Merk je aan de elektrische start dat hij de motor sneller ronddraait en heb je eventueel al de compressie gemeten of laten meten?
 
Eerst achter komen of je Bougie werkt, als deze het doet kan je proberen om te kijken of je geen compressie meer heb, door bougie eruit te halen en je vinger op het gat te leggen, als je dan gaat EStarten en je voeld dat hij je vinger aantrekt, zo niet weer je dat dit het probleem is,
Was dit ook niet het probleem raad ik je aan het luchtfilter en carburateur na te checken, maar ze schoon en zet luchtschroef op1,5 slag, hierdoor verhelp je veel start problemen.
 
Oké dankjewel dag ga ik eens nakijken
Laat maar weten of het gelukt is, anders kan ik verder helpen in bijvoorbeeld pb of je kan het topic sluiten zodra je probleem verholpen is.
Post automatically merged:

Laat maar weten of het gelukt is, anders kan ik verder helpen in bijvoorbeeld pb of je kan het topic sluiten zodra je probleem verholpen is.
 
Back
Top