Stunt Team in Duitse HipHop videoclip

Razma

Well-Known Member
Ik had het al even eerder gepost, maar heb nu ietsie meer info hierover...

Het kan zijn dat we binnenkort een paar daagjes naar Berlijn gaan voor de opnames van een videoclip met een Duitse HipHop band die internationaal wil doorbreken...

beetje stunten met scooters etc is de bedoeling :)

Ik hoop dat het allemaal doorgaat, datum, tijd en plaats krijgen we binnenkort... even afwachten dus, maar het zou wel cool zijn :W
 
Advertisement - register to remove this

moet je rekening mee houden bij je stoppie`s dat je door dat goud beetje meer topzwaar wordt ;) staat zo lullig al knal je opeens voorover
 
ruff ruder versie van je scoot maken verlagen en verlengen duz fubu kleding gouden kettingen + gouden tand dan kom je al aardig eind :D
 
Hypno/Kimno-tized oid.

Mja, een clip met veel (wheeliende/burnende) motoren en snelle oto's. Ook zijn er weer een zooitje tjiks bij.

Standaard dus :)
 
gewoon vaak tv kijken of mischien ist wel op kazaa te vinden :D in de clip moet je op een grote witte range rover letten naar de velgen dan die zijn vet :D
 
hi,

yes, i've heard about it at www.scooter-attack.com its nice to see Scooters in Televison.

In Germany Tuned Scooters are not welcome at TV , 1 or 2 Shows in the last 2 Years thats boring !

In the Netherlands , there are more Shows ?

Bye

fr3aK
 
razma met welke hip hop band dan?

lijkt me wel interessant te weten omdat de bands hier in duitsland nog al verschillende status hebben
 
Back
Top