Sym mio of Razzo Lucca

Adaja

New Member
Beste lezer,

Momenteel rij ik op een Sym mio 50,vrij oude scooter, bouwjaar 2007. Vandaag bij de garage opgehaald omdat de elektrische start het voor de derde keer in twee weken niet deed. Ook de bok vervangen. Totaal 120 euro. En de eerste keer 70 euro betaald voor de elektrische start, daarna is de elektrische start steeds gratis gerepareerd. 120 euro voor nieuwe bok en werkuren.
Nou gaf de garage aan dat er iets in mijn voorwiel ook niet goed zit en waarschijnlijk binnenkort gemaakt moest. Dit kan zeker kloppen want ik voel en hoor al enige tijd een soort stroef geluid en gevoel in het voorwiel, zeker als ik de scooter achteruit rij. Die beste mannen zeggen ook dat de scooter dit eigenlijk niet meer waard is.

De garage heeft een Razzo Lucca staan voor 450,-. Bouwjaar 2014.
Heeft iemand ervaring met dit merk of deze scooter? Ik heb er zelf niet veel verstand van. Of kan ik beter mijn sym mio houden?
 

Attachments

  • IMG_8615.jpeg
    IMG_8615.jpeg
    201.6 KB · Views: 13
  • IMG_8614.jpeg
    IMG_8614.jpeg
    248.3 KB · Views: 12
  • IMG_8616.jpeg
    IMG_8616.jpeg
    133.4 KB · Views: 12
  • IMG_8624.png
    IMG_8624.png
    615.2 KB · Views: 10
  • IMG_8623.png
    IMG_8623.png
    659 KB · Views: 10
  • IMG_8621.png
    IMG_8621.png
    417.5 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Zo op het oog zie ik een knappe Mio de km stand vind ik meevallen, als hij het voor de rest goed doet zou ik het wiel repareren het zal alleen een lagertje zijn oid.
Die rode chinese scooter zie ik meer als een downgrade, Mio's zijn leuke en gewilde scooters.
 
Zo op het oog zie ik een knappe Mio de km stand vind ik meevallen, als hij het voor de rest goed doet zou ik het wiel repareren het zal alleen een lagertje zijn oid.
Die rode chinese scooter zie ik meer als een downgrade, Mio's zijn leuke en gewilde scooters.
Bedankt voor uw reactie! Daar heb ik wat aan :)
 
Back
Top