Transport plannen

Rene

Jupiler pilsener
Hey mensen...

Ik moet voor school een transport plannen voor Hongarije
Het transport betreft 75 Deense Begonia's in potten karren vanuit de veiling uit Aalsmeer (NL) naar Debrecen (H)
Het vervoer heeft als cathegorie bloemen...

Alleen je moet ook de documenten etc.. in orde brengen , nou is mijn vraag of iemand me tips kan geven welke documenten etc. ik nodig heb...
andere tips over de combinatie , de bloemen en karren zijn ook welkom

M.v.g Rene
 
Advertisement - register to remove this

Ik hoef geen transport terug te plannen (eigenlijk wel een beetje dom) want het beste is om je auto 100% vol te hebben terug naar NL want dat is winst voor het bedrijf..

Maar het moet alleen naar Hongarije en NIET terug...

M.v.g
 
Lg Tuning said:
Ik hoef geen transport terug te plannen (eigenlijk wel een beetje dom) want het beste is om je auto 100% vol te hebben terug naar NL want dat is winst voor het bedrijf..

Maar het moet alleen naar Hongarije en NIET terug...

M.v.g

Voor de gein wel wat mee terug nemen (op papier, van mij part Goulash :+ ) Dan zien ze dat je dat wel in de gaten hebt.
 
kan of wat illegalen +ralf+

Maar waar het om gaat is voornamelijk de vrachtbrief en de documenten die betrekking hebben op het bloemen / planten transport kan iemand mij ook wat vertellen over die deense karretjes

Groet
 
Ik zou idd zoals bas al aanraade ff langs een transportbedrijf gaan. Ik denk dat hier niet echt bijzonder veel mensen zitten met een transport achtergrond aangezien het gros toch echt scooterliever hebber is. En aangezien het jou opleiding is heb je geen boeken waar het in staat of zo iets?
 
Als ik jou was had ik (als het niet te veel werk is) ook ff iets gedaan voor de terugweg, het is altijd beter om zoiets te doen want dan ziet de leraar dat jij in de gaten hebt hoe dat soort dingen werken, ben je altijd een stapje verder dan de rest van de leerlingen ;)
 
vergeet je verzekeringen niet! wie tot welke bestemming verzekerd is en hoe.
verder bill of lading etc. En misschien een verklaring dat die planten gezond zijn ofzo :X correct me if I'm worng..
 
Ja ook dat moet ....
alleen ik weet niet of ik 75 van die karren kwijt kan ik een solowagen met wipkar...
of een 3-assige trailer...
 
Zoek gewoon in de gouden gids een bloementransport bedrijf op. En bel ze op, ik denk dat ze je mischien, als ze tijd hebben, wel kunnen helpen.
 
Back
Top