Uitlaat nieuwer model NRG op NTT??

Mark.N

Mark
Hee k kan aan een Reverse komen voor piaggio, maar nou vroeg ik me af of die allemaal gewoon passen?? Kom ik niet in de knoop met het frame ofzo??
Hij zat namelijk op een MC2/MC3 en hij moet op een NTT...

Mark
 
Advertisement - register to remove this

Ok top, dan moet t lukken. Kijk hij is voor 55inc, vind m nog erg netjes...

onsteking.jpg


PICT0847.jpg
 
Sibo said:
LFB gaat er om of het past, en niet om de noob die die pijp op "mega snelle, hoog toerige spullen hangt"....

Idd, dat maakt me niet uit, is toch niet mijn probleem :p

Maar nou zat ik vanmiddag ff in mn carter te graven om de koppeling los te halen en tot mn verbazing zijn de std Piaggio koppeling en mijn Mina Hebo Verstelbaar echt identiek.... Alle maten komen overeen en de breedtje enzo ook.... Drukveer en alles past ook prima. Kan ik die dan gewoon overzetten??
Dus past die Mina koppeling op Pia??
 
unkie said:
ja maar aan de cilinder te zien is die cil. ook hoogtoerig, en een grote carb


hoe zie jij aan die cilinder dat ie echt hoogtoerig is?

en wie zeft dat deze uitlaat daar goed op liep?

een binnenrotor werkt zelfs nog prima op een std scooter

en een 24mm kan nog wel op een mhr replica , stage6 pro etc. etc.

denk er eens over na ;)
 
Ja op minarelli horizontaal ac blokjes zit vaker een 105mm koppeling met een daarbij passend koppelingshuis, hetzelfde geld voor minarelli verticaal blokjes. Echter kan het zijn dat de vorige eigenaar een 107mm koppeling en daarbij behorende koppelingshuis heeft gemonteerd want dit past even goed. Maja als jij de eerste eigenaar was van dat verticaal blok dan denk ik dat je misschien niet goed hebt gemeten, zoveel is 2mm namelijk niet.
 
DeJongh said:
Ja op minarelli horizontaal ac blokjes zit vaker een 105mm koppeling met een daarbij passend koppelingshuis, hetzelfde geld voor minarelli verticaal blokjes. Echter kan het zijn dat de vorige eigenaar een 107mm koppeling en daarbij behorende koppelingshuis heeft gemonteerd want dit past even goed. Maja als jij de eerste eigenaar was van dat verticaal blok dan denk ik dat je misschien niet goed hebt gemeten, zoveel is 2mm namelijk niet.

Nee ben 2e eigenaar. Maar een 105mm koppeling gaat dus niet met n 107mm huis??
 
melf #50 said:
105 in 107 huis wel wil , andersom niet...

de std aprilia's hebben allemaal 105 mm koppeling , van de fabriek af ,maar soms word het nog weleens veranderd door de eigenaren

Draait t dan niet kapot ofzo?? Want de koppeling past idd gewoon in het huis..
 
melf #50 said:
hoe zie jij aan die cilinder dat ie echt hoogtoerig is?

en wie zeft dat deze uitlaat daar goed op liep?

een binnenrotor werkt zelfs nog prima op een std scooter

en een 24mm kan nog wel op een mhr replica , stage6 pro etc. etc.

denk er eens over na ;)


Jaaa, maar een trage cilinder is meestal niet aluminium kleurig ;)

IK DACHT HET MAAR :p 8P

ik weet niks zeker :D
 
Back
Top