Welke MOBIELE telefoon + abonnement hebben jullie?

Samsung e700 voor 0,- (verlenging abbonement van iemand anders)
Sim only actie van Orange 20 euro beltegoed per maand voor 0,- :)
 
Originally posted by PlaYa4YUE
En hoe zijn jullie ervaringen in het buitenland?
Heb T-Mobile 2 jarig abo met Nokia 7650+150 bel minuten pm (32 euro Pm.) Heb 'm nu inmiddels al meer dan een jaar, maar bevalt me allemaal nog wel. Zijn inmiddels natuurlijk wel veel leukere tels. marja... Ben net terug van 4 daagjes Barcalona van de 10 verstuurde Smsjes zijn er 3 niet aangekomen :S (kan ik in m'n tel zien) Verder vind ik de rekening altijd om te janken als ik in 't buitenland ben geweest.
 
ben vaak in het buitenland, en heb altijd perfect bereik daar met Vodafone, mja rekeningen zijn alTIJD hoog als je weer je rekening binnen krijgt van wat je allemaal gebeld hebt in t buitenland :s daar is verder niet zoveel aan te doen lijkt me
 
Ik heb via gsmweb.nl zo'n cashback actie gedaan. Ik bel dus omgerekend voor E12.50 en dan heb ik 300 belminuten. Ik heb zelf een los toestel gekocht, een 6310i.
 
Ik heb net een abbo aangeschaft,
T-mobile 150 2 jaar
En gratis toestel Siemens SX1
niet een slechte deal dacht ik zo :)
 
Orange abo 180 minuten rond de € 30 euro volgens mij...
Telefoon Nokia 6610.... Abo is precies genoeg af en toe iets erover
 
Geef er dan is wat meer informatie bij, ervaringen enzo.... denk niet dat het de topicstarter erom gaat om te weten wat voor abbo's we hier op 't forum hebben. Maar meer positieve en negatieve ERVARINGEN (dus geen verkooppraatjes), zodat hij goede informatie heeft voor de aanschaf van tel./abbo.
 
Ik heb een tijd lang gebeld met Dutchtone, prima bereik, goeie klantenservice maar uitgerekend heb je met zo'n 30 euro bundel alsje naar mobiele nummers belt flink wat minder dan 300 belminuten. Ik heb ook 2 jaar met T Mobile gebeld, ook niets dan goeds over eigelijk. Alleen het opzeggen is 2 x beetje vreemd gegaan. Moest paar x er voor bellen want ze verlengde gewoon automatisch terwijl ik het ruim van te voren had aagegeven. Nu bel ik met een sim only abbo van Telfort. Leuk dat gratis voicemail luisteren en 300 belminuten voor 12.5, maar het bereik is duidelijk minder dan T Mobile. Opzich wel nog genoeg bereik, maar hij is bijna nooit "vol". :)
 
2 jarig T-Mobile 225 + 80 sms'jes p/mnd icm gratis Sony Ericsson T610. 2e jaar gratis sms'en.

Goed bereik, service weet ik niet, nog niet nodig gehad.
 
Last edited:
2 Jarig T-Mobile 150 + 40 smsjes per maand,, Dat met een Nokia 6600 en 2e jaar gratis smsen,, T-Mobile bevalt me beter dan verwacht :)
 
ik heb T-Mobile 600 abbonement... :W :p daarbij heb ik een sms bundel van 120 smsjes met een Nokia 3660

ik heb ook nog een Vodafone abbonement lopen... 180 minuten, 20 smsjes... Nokia 8310

allebei zit ik 2 jaar aan vast...die vodafone loopt met 3/4 jaar af...

provider is goed, niks op aan te merken... allebei niet...

ik betaal voor mijn 600 abbo,120 sms ongeveer 69 euro/maand
en ook nogeens om de 2 á 3 maand worder 20 of 30 euro afgeschreven voor de verzekering van me te/abbo...
 
Ik heb Vodafone 60+25 SMS+Verzekering+Nokia 6100
Ben er denk ik do rond de 35 euroz per maand voor kwijt.
Netwerk van Vodafone is goed, ik heb nergens waar ik kom slecht bereik.
Service van de Voda-sjop laat nog wat te wensen over...
 
ik heb mn abbo toen voor 2jaar afgesloten met een SonyEricsson T300 maar ik heb die weer weggedaan en een losse Samsung A800 gekocht, ik zit nu nog tot november aan mn abbo vast: T-Mobile met 300min p/m voor 30euri.

Ik wil binnenkort een SonyEricsson T630 halen..
 
Back
Top