Welke setup voor top en trekkracht?

Sem0183

Member
Ik doe mijn viva weg want ik heb nog een type 3 staan waarvan het frame is gestraald en nu gepoedercoat wordt die wil ik dus gaan opbouwen maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen qua setup.. weten jullie misschien iets voor top en trekkracht? (geen auto wheelie zooi) hij mag wel wheelies doen hoor maar wel door aan het stuur te trekken.
 
Advertisement - register to remove this

Ik doe mijn viva weg want ik heb nog een type 3 staan waarvan het frame is gestraald en nu gepoedercoat wordt die wil ik dus gaan opbouwen maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen qua setup.. weten jullie misschien iets voor top en trekkracht? (geen auto wheelie zooi) hij mag wel wheelies doen hoor maar wel door aan het stuur te trekken.
Dr70+Yasuni R? Naar mijn mening beste setup kwa prijs kwaliteit verhouding. En ook flinke koppel en wel leuke top.
 
Hij wil ern zip type 3 op gaan bouwen.
Alles hangt af van je budget eigenlijk.
gewoon iets voor dagelijks gebruik. ik dacht zelf aan een malossi sport en een sito plus bijvoorbeeld maar qua koppeling en vario enzo weet ik niet echt wat er bij past om er nog een leuke snelheid van te maken met een beetje trekkracht. misschien gewoon een delta clutch en multivar of iets?
Post automatically merged:

Ik rij met Malossi Sport 70CC, Scooter rijd Prima met Yasuni R
rij je ook met std koppeling en vario?
 
Ligt er aan wat je wensen zijn ... wil je 80 .. Sito + , wil je harder ... Yasuni R. Delta clutch is overkill,( Beter Fly clutch nemen) Multivar is Prima.
Beetje Carburateur ... Minimaal 17,5 MM ... 19 MM is meer snelheid , maar ook meer verbruik.
 
Idd ,, ging ook van Nul naar 11700 RPM zonder dip ,
Tot (denk ik ) 12000 RPM Perfecte uitlaat , daarna afhankelijk van Cilinder een andere Variant.
 
Ik doe mijn viva weg want ik heb nog een type 3 staan waarvan het frame is gestraald en nu gepoedercoat wordt die wil ik dus gaan opbouwen maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen qua setup.. weten jullie misschien iets voor top en trekkracht? (geen auto wheelie zooi) hij mag wel wheelies doen hoor maar wel door aan het stuur te trekken.
Op een T3 heb je niet veel nodig. Ik zou het simpel houden als je er dagelijks op rijdt.

DR70, 19mm en een sito+ lang is meer dan zat. als je leuke gasreactie wil kan je nog een afgedraaid vliegwiel doen (kost wat top)
Topsnelheid zal met dat spul prima zijn (80 ofzo), maar niks bijzonders. Maar als je echt hard wil, moet je snel diepe zakken hebben.

Malossi sport is een goede cilinder maar ik vind hem zelf ontzettend saai. meer toeren, minder leuk koppel onderin en ook geen prestaties van een echte hoogtourige cil. Net niks imo.
 
Ligt er aan wat je wensen zijn ... wil je 80 .. Sito + , wil je harder ... Yasuni R. Delta clutch is overkill,( Beter Fly clutch nemen) Multivar is Prima.
Beetje Carburateur ... Minimaal 17,5 MM ... 19 MM is meer snelheid , maar ook meer verbruik.
wat vinden jullie van deze setup? Dr70, Yasuni R, 19mm carb, Fly clutch en Malossi multivar.
 
Back
Top