Yamaha Aerox 2005 probleem

Bougiesleutel is eigenlijk niet te vinden in 3/8, 1/2 is ook net wat robuuster. Die ratel heeft ook een telescoophendel.
is hoge dop 16 mm, zit gewoon ìn mijn set.
zoals gezegd, red me er al jaren mee met auto's dus lijkt me robuust genoeg (als je echt kracht moet zetten begin je met de glijgreep, als het los is pas de ratel pakken) en uiteraard niet van chinesium.
 
Last edited:
is hoge dop 16 mm, zit gewoon ìn mijn set.
zoals gezegd, red me er al jaren mee met auto's dus lijkt me robuust genoeg (als je echt kracht moet zetten begin je met de glijgreep, als het los is pas de ratel pakken) en uiteraard niet van chinesium.

Het is mooi zo'n set, hoge doppen normale doppen een glijstang. Misschien nog bitjes, torx en meer, ik probeer me wel eens te overtuigen dat ik dat ook nodig heb.
Voor een bougie los te draaien zie ik meer in mijn oplossing, tenzij je zo'n set echt gaat gebruiken maar als ik er nuchter tegenaan kijk heb ik genoeg aan een goedkope ratel en een paar bougiedoppen en de meesten wel denk ik.
 
Het is mooi zo'n set, hoge doppen normale doppen een glijstang. Misschien nog bitjes, torx en meer, ik probeer me wel eens te overtuigen dat ik dat ook nodig heb.
Voor een bougie los te draaien zie ik meer in mijn oplossing, tenzij je zo'n set echt gaat gebruiken maar als ik er nuchter tegenaan kijk heb ik genoeg aan een goedkope ratel en een paar bougiedoppen en de meesten wel denk ik.
ieder z'n kijk erop, ik heb al heel wat auto's gefikst met die set, talloze fietsen en machines, ook zware bureaus. zit ook een driver in voor in een boormachine.. m.a.w. ik probeer me niet voor te stellen als ik dat setje niet had gehad/ooit kwijt zou raken.. zelfde met m'n ring-ratelsetje (bahco) laatst maat 17/19 dolgedraaid door bout tegen te houden terwijl ik andere kant los rammelde met slagschroevendraaier.. gewoon nieuwe set besteld (losse sleutel bijna net zo duur) want kan niet zonder!
 
Ik moet vaak kicken en allerlei gekke dingen doen zoals de hand op carburateur plaatsen en zelfs dan start hij niet.
(9/10x start hij niet)

Met veel geluk krijg ik hem aan.

Nu is mijn vraag wat moet ik doen?
Ik weet het echt niet meer. Ik wil weer rijden! :(
Post automatically merged:

Toevoeging: Zowel sproeier 68 als 72 geprobeerd
En dan valt er niemand hier op dat Meneeraerox missdhien eens een filter moet monteren? Want als je hand op de carb plaatsen een soort magic touch is dan heeft dat alleen zin als je zonder filter wil starten.

Zit ik een beetje in de buurt met mijn gok?
 
Back
Top