Agm vx50i 2021 euro5 trek probleem wanneer warm

Nee dat kan niet tenzij je kenveld etc kunt veranderen maar dat gaat niet. Dat hoeft ook niet want bij warme motor loopt is er sprake van closed loop en zorgt het systeem voor Lamda =1.

Ik ken uiteraard de software niet dus weet niet of en zo ja hoeveel compensatie er is in de software voor de board spanning.
Als de spanning te laag is wordt de injectie tijd minder en wordt er te weinig ingespoten. Het mil lampje zou wel moeten gaan branden lijkt me.
Als de voltages kloppen die je hebt gemeten is het sowieso een wonder dat de motor loopt.
Heb nieuwe accu gemonteerd tis iets beter als ik nu gewoon volgas houd gaat ie vanzelf na een lange tijd weer naar 55 ook als ik alg paar keer het gas hard open en dicht doe dan trekt ie weer ‍♂️
 
Top. Ik adviseer je nog wel even met de multimeter accu spanning te controleren bij verhoogd RPM. Moet tussen 13 en 14.5 zitten ongeveer.
 
Dat is een keurige waarde. Niets meer aan doen.
Post automatically merged:

Over een tijdje misschien nog even de bougie kleur bekijken
 
Dat is een keurige waarde. Niets meer aan doen.
Post automatically merged:

Over een tijdje misschien nog even de bougie kleur bekijken
Ik moet weer nieuwe lambdasonde sensor deze werkt kennelijk niet ik meet geen weerstand of stroom
 
Ik weet niet hoe je meet maar zo de ohm meter er op en een waarde willen meten gaat niet werken. Sensor geeft een voltage als deze op temperatuur is. Dus je moet meten met draaiende motor en sensor aangesloten.

Maar als mil lampje niet brand ga ik er toch van uit dat d le sensor het doet
 
Ik weet niet hoe je meet maar zo de ohm meter er op en een waarde willen meten gaat niet werken. Sensor geeft een voltage als deze op temperatuur is. Dus je moet meten met draaiende motor en sensor aangesloten.

Maar als mil lampje niet brand ga ik er toch van uit dat d le sensor het doet
Heb de storing ook weer terug van de sensor denk dat hij nu wel echt het loodje heeft gelegd
 
Mil lampje kan om verschillende redenen branden. Hoeft niet perse Lamda sonde te zijn. Maar zou iig even meten welke voltage de Lamda geeft bij lopende en warme motor en stekker aangesloten. Als het goed is wisselt de voltage tussen 0 en 1 volt.
 
Back
Top