Essen

Was vandaag geweest :) zeker de moeite waard, op vertoon van je OV krijg je 2 eus korting. dus misschien wel handig
veel met de vrouwen op de foto geweest en gratis fles OW40 castrol olie van zon :~ van de castrol crew 8)

in de grote hallen voor hifi en al die rommel dr om heen heb je best goedkope muziek setjes, en stands voor angels eyes en achterlichten heb je dr veel. als het goed stuk goedkoper als hier.

en niet te vergeten
MUST om heen te gaan
in de kelder --> fotos zeggen meer dan 1000 woorden in dit geval :~:~
chickie.JPG



+pippi+

Dit is nou juist t meest waardeloze in die kelder.
Achterin staat een complete collectie Le Mans racers van 1930 tot heden.
Dát is pas de moeite waard
 
Hehehe, ze zijn al afgeslepen, is APK afkeur he :p

Ik wil nog iets lager, en niet het risico dat de keurmeester het volgend jaar wel ziet :D
 
Dit is nou juist t meest waardeloze in die kelder.
Achterin staat een complete collectie Le Mans racers van 1930 tot heden.
Dát is pas de moeite waard


Die collectie van Le Mans racers vond ik juist vrij brak. Precies hetzelfde als vorrig jaar er was echt niks aan veranderd. Maar als je het voor de 1e keer ziet is het zeker vetjes mooi geregeld maar ze mogen wel eens wat nieuws verzinnen op de manier van die dingen opstellen.

Verder vond ik dat er teveel verkoopstandjes waren daar. En ik elk tentje boden ze dezelfde troep aan. Vooral het gereedschap wat er allemaal lag was 10x niks.

Verder was het weer mooi om te zien allemaal. Nog aardig wat leuke auto's gespot vooral @ de ABT stand :p. En de Nederlandse tuner verhoeven had leuke auto staan waar ik lang naar heb zitten kijken :p. Dus al met al was het een geslaagde dag.

(was btw maandag geweest, en volgens mij geert ook nog gezien daaro toen je net de kelder in liep :p)
 
Het was mijn 1e keer essen. Dus vandaar dat ik het mooi vond om te zien.
Die motorfiets in de vorm van een skelet vond ik ook erg origineel
 
Ben net terug van essen, niet al te speciaal. wel veel moois te zien op het gebied van fabrieks tuners: ABT, brabus, lorinser enz enz. Tuning spul is de laatste 3 jaar beetje hetzelfde gebleven.
 
agree :p
thank god :D Kheb gelukkig weinig écht foute shizzle gezien, behalve zo'n golf 4 met chroomgoude velgen en tijgerprint 8P maar die stond weer naast die te vette 4 van n stukje hierboven :)
 
en waren ook nog auto's, één van mn favorieten
golf4juist.JPG

Die kleur blauw van die Golf4 was wel erg mooi .. mooiste blauw die ik ooit gezien heb :~ Alleen de achterlichten van dat ding zijn kapot lelijk :rolleyes:

Ben dus gisteren geweest en het was wel weer leuk, maar volgend jaar sla ik maar eens over denk ik. Beter naar een soort van klassieke auto show toe, want al die nieuwe bende interesseert me ook niet erg veel. Na een tijdje rondlopen daar heb ik het wel gehad met de nog dikkere velgen en nog dikkere dit en dat. Doe mij dan maar gewoon mooie originele klassieke auto`s. Stond btw wel een dikke BMW M1 met dezelfde kuipstoelen als ik heb :W Die Lancia Delta`s waren ook mooi om te zien en nog een leuke M3 E30 gezien etc.
 
Zaterdag geweest. Erg tof, vooral de hal met alle huistuners van audi, porsche etc. Die onderdelenhal vond ik wel een drama, wat een chaos zeg. Gewoon complete magazijnrekken met alle zooi erop en wat prijsstickers. En bijna allemaal nog rotzooi ook. Ben op zoek geweest naar een audio stand met fatsoenlijke merken, en heb er welgeteld 1 gevonden!

Mooie auto's dus, maar weinig interessants op het gebied van audio etc.
 
Ik moet nog steeds de foto's uppen. Heb ze nog niet eens @ pc staan. Wat ik erg nep vond en waar ik me aan dood heb geergerd is het feit dat er verschillende m3's en m5's stonden die er vanaf de buitenkant echt uit zagen, alleen waren ze vergeten om er ook de bijbehorende schijven(gaten schijven) op te zetten, ipv gewoon de 'kleine' schijfjes
 
Back
Top