Essen Motorshow 2007

Advertisement - register to remove this

Ik ga dit jaar weer, met 6 maten... Vorig jaar overgeslagen, de 4 jaar daarvoor wel geweest... Ach, om half twee s'middags al half lam zijn heeft ook z'n charmes, altijd een lompe zuippartij bij ons :D

Warsteiner%20Stange%202.jpg
 
Ik ga dit jaar weer, met 6 maten... Vorig jaar overgeslagen, de 4 jaar daarvoor wel geweest... Ach, om half twee s'middags al half lam zijn heeft ook z'n charmes, altijd een lompe zuippartij bij ons :D

Haha, klinkt net zoals bij ons. Wij gaan altijd met een groepje uit de klas, vorig jaar een busje gehuurd, gaan we dit jaar weer doen. We gaan de 7e trouwens, om half 9 alweer de potten bier lostrekken ole ole :p
 
de baas van de kroeg waar wij altijd zitten huurt altijd een bus. Smorgens in de kroeg ontbijt, savonds lopend buffet en de hele avond buizen, en entreebewijs uiteraard,voor 35euro, geen geld dus :D
 
Me too, koop daar toch niks... Moet ik de hele dag met die zooi gaan slepen... Als je iets moois ziet, kan je het altijd in NL kopen over het algemeen... De buitenkansjes zijn over het algemeen dingen die ik nog niet gratis op m'n auto wil hebben...
 
Ik ga dit jaar weer, met 6 maten... Vorig jaar overgeslagen, de 4 jaar daarvoor wel geweest... Ach, om half twee s'middags al half lam zijn heeft ook z'n charmes, altijd een lompe zuippartij bij ons :D

Warsteiner%20Stange%202.jpg

Zo zaten wij 2jr terug ook om 12 uur al:p, eerste keer was leuk/nieuw..., 2de keer had ik het snel al gezien..

Daarom vorig jaar niet geweest en ga dit jaar ook niet :)

@ Mark: Daarboven stond ook 2jr terug deze, en nog veel toffe wagens :W (ford cossie's etc) dat vondt ik eigelijk het mooiste deel van die hele beurs :p

Afbeelding096-1.jpg


*edit*
Afbeelding093.jpg


Afbeelding092-1.jpg


Afbeelding095-1.jpg


Meer foto's heb ik ook niet :D, de rest boeide mij zeer weinig:+
 
Back
Top