Het jaar 2012 wordt een omslagpunt!

Matthew.

Well-Known Member
Aangezien ik me best wel veel intereseer in dit soort onderwerpen ( duisteren kant van de wereld ) open in dit topic om jullie meningen te zien,

na het artikel
http://www.daanspeak.com/Maya01.html

'Het einde der tijden betekent niet dat dat de aarde ontploft en in een zwart gat verdwijnt, maar dat een lange periode wordt afgesloten en dat op een hoger niveau aan een volgende periode wordt begonnen. De pest is alleen dat deze transformatie, zoals zo vaak bij een grote vooruitgang, wordt voorafgegaan door een berg ellende'

Wat denken julli ervan??

Zou 2012 positief of negatief uitpakken???





matthew
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dit vind ook ook erg interesant :)

Alleen word het al zo vaak voorspeld dit soort dingen, dat je dr nog weinig van kan geloven.

Je hebt wel zn boek van zn gast, die voorspelde de 3e wereld oorlog etc. etc.. (weet de naam niet meer)
 
MAYKEL_MK1 said:
Dit vind ook ook erg interesant :)

Alleen word het al zo vaak voorspeld dit soort dingen, dat je dr nog weinig van kan geloven.

Je hebt wel zn boek van zn gast, die voorspelde de 3e wereld oorlog etc. etc.. (weet de naam niet meer)
mijn opa heeft daar boek van:O
die vent heeft al veel goed voorspeld.
 
Nostradamus...

Opzich wel interessant , veel dingen kan je in verband leggen met gebeurtenissen die er in de loop van de jaren gebeurd zijn maar ik weet niet of ik het moet geloven of niet.

Over 9/11 zei hij iets van 'mensen op grote stalenvogels vernietigen de trots van amerika' (zoiets in elk geval, is in 1500 nogwat schreven).
Hij voorspelt ook dat binnen een aantal jaren de moslims over de wereld regeren.
 
Last edited:
ook al veel niet goed voorspeld..
zou in 2002 ofzo geloof ik ook zo zijn, 'het einde der tijden'
buren van die tijd hebben alles verkocht, huis verkocht, auto verkocht, werk opgezegd etc etc. zijn in een sta-caravan gaan wonen :? en waarom? omdat gewoon niet goedsnik waren en er heilig in geloofden. :rolleyes:

interessant kan het zijn, maar of er een kern van waarheid achter zit vraag ik mij af.
 
BojT said:
ook al veel niet goed voorspeld..
zou in 2002 ofzo geloof ik ook zo zijn, 'het einde der tijden'
buren van die tijd hebben alles verkocht, huis verkocht, auto verkocht, werk opgezegd etc etc. zijn in een sta-caravan gaan wonen :? en waarom? omdat gewoon niet goedsnik waren en er heilig in geloofden. :rolleyes:

interessant kan het zijn, maar of er een kern van waarheid achter zit vraag ik mij af.

Dat zijn wel meer mensen in Borne niet :D

Maar ff serieus (ontopic).. Ik denk dat er niets van waar is.. :)
 
Ik heb niet alles gelezen , maar dat deel van omkerende polen kan idd gaan gebeuren.
Het schijnt in het verleden namelijk al eens gebeurt te zijn.
Alleen of dat in dat jaar gebeurt blijft ene open vraag
 
HUH wat gebeurd er in 2012 dan????

kan er geen wijs uit worden

het vergaan van de aarde zou al heel vaak gebeurd zijn
en dan zitten ie idioten (sorry kan ze niet anders noemen) weer te danken een dag na de voorspelling van nou ehh over 2 jaar danmaar???

pech voor degenen die niet wilden wachten en zelfmoord pleegden

ik geloof niet in die onzin en dat zou niemand moeten doen

de zon kan vergaan , hij brand immers ooit op

de aarde zal dan erg koud worden

maar tegen die tijd is de techniek al onwijs veel verder

olie en gas zal; opraken maar water NOOIT (kringloopproces)

echt grote onzin
 
Allemaal blaat gewoon. Al zoooooooooooo vaak van dat soort dingen gehoord... Alles is bijna wel een x die iedereen voorspeld. En als ze er alsnog naast zitten, dan gebeurd er wel iets dat jaar dat er op lijkt ofzo, en dan zegt iedereen, HE DUS TOCH!!!
 
JohnB said:
Ik heb niet alles gelezen , maar dat deel van omkerende polen kan idd gaan gebeuren.
Het schijnt in het verleden namelijk al eens gebeurt te zijn.
Alleen of dat in dat jaar gebeurt blijft ene open vraag
Als we dan in dat hogere leven onze scooter maar mogen houden :# +ralf+
 
ach als we alles zouden weten is het leven wel heel gemakkelijk. dingen gebeuren gewoon hoe ze moeten gebeuren. de kracht van de natuur is toch niet in bedwang te houden. voorspellen kan iedereen, maar zulke grote gebeurtenissen gaan echt niet op de minuut willen ze al gebeuren
 
franky said:
HUH wat gebeurd er in 2012 dan????

kan er geen wijs uit worden

het vergaan van de aarde zou al heel vaak gebeurd zijn
en dan zitten ie idioten (sorry kan ze niet anders noemen) weer te danken een dag na de voorspelling van nou ehh over 2 jaar danmaar???

pech voor degenen die niet wilden wachten en zelfmoord pleegden

ik geloof niet in die onzin en dat zou niemand moeten doen

de zon kan vergaan , hij brand immers ooit op

de aarde zal dan erg koud worden

maar tegen die tijd is de techniek al onwijs veel verder

olie en gas zal; opraken maar water NOOIT (kringloopproces)

echt grote onzin


IJs tijd komt eerder dan de uitbranding van de zon hoor :)
Ijs tijd komt vanzelf er weer aan... ingewikkeld verhaal, maar door de opwarming van de aarde, komt er uit eindelijk een ijstijd....

sick
 
zijn al meerdere OUDE mythen die dat concluderen

onder anderen, Egypte, maja's etc

En de egyptische muur ( piramides ) staat ook een heel verhaal tekeningen etc dat het gaat gebeuren , wij denken er miss raar over ik zelf ook!!
 
franky said:
HUH wat gebeurd er in 2012 dan????

kan er geen wijs uit worden

het vergaan van de aarde zou al heel vaak gebeurd zijn
en dan zitten ie idioten (sorry kan ze niet anders noemen) weer te danken een dag na de voorspelling van nou ehh over 2 jaar danmaar???

pech voor degenen die niet wilden wachten en zelfmoord pleegden

ik geloof niet in die onzin en dat zou niemand moeten doen

de zon kan vergaan , hij brand immers ooit op

de aarde zal dan erg koud worden

maar tegen die tijd is de techniek al onwijs veel verder

olie en gas zal; opraken maar water NOOIT (kringloopproces)

echt grote onzin
Jij moet ook nog wat meer onderzoek gaan doen. Als de zon "opgebrand" is zullen wij het niet overleven. Ons gedeelte van het heelal (zonnenstelsel) zal opgeslokt worden. (heb gehoord/gelezen dat het zal imploderen, dit zie je ook als een ster ontploft, er blijft vrij weinig over van de dingen eromheen:) --> ster is niet veel anders dan de zon)

De voorspellingen dat dit gebeurd zijn volgens mij over 5 miljard jaar ofzo.

Correct me if I'm wrong!
 
ik vindhet altijd net zow iets als horoscoopen.. als je ze vaak genoeg leest dan ga je der vanzelf in geloven en zie je ooverla wel een aanknopings puntje in !!
 
Back
Top