Het jaar 2012 wordt een omslagpunt!

maximalistixx said:
ach als we alles zouden weten is het leven wel heel gemakkelijk. dingen gebeuren gewoon hoe ze moeten gebeuren. de kracht van de natuur is toch niet in bedwang te houden. voorspellen kan iedereen, maar zulke grote gebeurtenissen gaan echt niet op de minuut willen ze al gebeuren
Makkelijk? als we alles zouden weten is het leven juist moeilijker denk ik. Onwetendheid kan ook fijn zijn. Is mijn mening. Ik wil niet weten dat ik bv over 45 jaar de pijp uitga.. :p
 
Wie dan leeft, wie dan zorgt is mijn motto altijd over de toekomst...

2000 zou toch ook zo'n milenium bug veroorzaken? Nix van gemerkt, toen werd ineens gezegd dat 2001 een probleem zou zijn voor computers, ook niets van gemerkt. Zal mij benieuwen wat er nog meer voor onzin geroepen word en nooit uitkomt.

En als de zon ooit op mocht raken, dan ben ik er toch allang niet meer :!
 
Slome said:
Wie dan leeft, wie dan zorgt is mijn motto altijd over de toekomst...

En als de zon ooit op mocht raken, dan ben ik er toch allang niet meer :!

We hebben de plicht te zorgen voor de wereld voor de volgende generatie.
Er zijn bijv al een hoop mensen gestorven zodat jij nu zo kan leven. Er hebben mensen gewerkt, en er werken mensen nu, om jou dit leventje te geven.

(of ga ik nu te ver op jij reply in?)

Ach 2012 gaat iets gebeuren, of morgen....who cares?
Het is mij allang duidelijk dat er dingen gaan veranderen, of gaan we het ineens allemaal inzien? gaat de vs ineens wel overal aan meedoen?
 
Je gaat idd wat te ver op mijn post in, doelde meer op persoonlijke omstandigheden, wie weet heb ik tegen die tijd een ongeluk gehad en zit ik in een rolstoel, of heb ik een carriere zoals RW of Rossi oid. Doelde niet op het milieu etc. Daar houd ik wel rekening mee, in zoverre ik kan binnen mijn machten :)
 
gelukkig gelooft niemand in die onzin, ook al is het waar gelukkig. Moet je nagaan als de hele wereld van zijn laatste levensjaar gaat genieten. Dat word echt een grote kuttroep dan :p
 
Precies....

Dat de polen smelten, is een feit.. Er is een golvende beweging hierin.. om de zoveel duizend jaar, is er een conjunctuur tussen de ijs & normale tijd....

Ik ben dan ook van mening, dat de CO2 uitstoot helemaal niet zo'n groot effect heeft, op de opwarming van de aarde.. Het zal er een klein beetje mee temaken hebben, maar ik ben van mening, dat dit vanzelf weer minderword, en dat het dan kouder gaat worden.. Moeten we dan opeens allemaal express CO2 gaan maken?

Er zijn zoveel dingen voorspeld, en soms komen er dingen uit... Toeval?? Ik weet het niet, ik geloof dat veel dingen toeval zijn, en dat er altijd wel 1 van de 6 miljard mensen op deze aarde iets heeft voorspeld, wat daadwerkelijk is gebeurd...

Who cares?

In 2031 ofzo, zal (berekend door mennekes), een astroiet, op 100 km na, de aarde schampen... (stond in de kijk). Sjah...berekend...

Laat ik het zo zeggen... Als de wereld vergaat, laten we dan met zn allen gaan.. heeft niemand verdriet of pijn.
 
#Bas said:
Nostradamus...

Opzich wel interessant , veel dingen kan je in verband leggen met gebeurtenissen die er in de loop van de jaren gebeurd zijn maar ik weet niet of ik het moet geloven of niet.

Over 9/11 zei hij iets van 'mensen op grote stalenvogels vernietigen de trots van amerika' (zoiets in elk geval, is in 1500 nogwat schreven).
Hij voorspelt ook dat binnen een aantal jaren de moslims over de wereld regeren.

Dan zal ik er alles aan doen om dat tegen te gaan :+


:*
 
denk er nu ineens aan (heb nogn iet het hele topic gelezen)

was er in 2012 ook niet een kk grote party gepland? The end of worlds ofzo? :p
 
nicoSRsport said:
Als we dan in dat hogere leven onze scooter maar mogen houden :# +ralf+

Wat heeft het omkeren van het aardse magnetisch veld te maken met jou hogere sferen?

Mensen lezen het stuk ook niet goed , er wordt nergens gezegt ( zover ik heb gelezen ) dat de wereld vergaat. Er begint volgens hun dan een nwe cyclus waarbij de aardse polen oa. zullen omkeren. De noordpool wordt dan zegmaar de zuidpool.
Als dit gebeurd zal dr een hoop mis gaan. De hele natuurlijke balans zal zich moeten herstellen. Alle kompas gestuurde meetinstrumenten aanpassen.
Of het invloed heeft op satelieten ed weet ik niet , maar zou zomaar kunnen.

En dat van de ijstijd , das gewoon een natuurlijke cyclus. Men roept wel heel hard dat het broeikas effect zorgt voor de huidige opwarming , maar als je de geschiedenis erop na kijkt is er weinig speciaals aan de hand.

In Spanje valt tegenwoordig debiel veel sneeuw. Dat had je ze daar 5 jaar terug moeten vertellen , ze zouden je het gekkenhuis insturen
 
#Bas said:
Nostradamus...

Opzich wel interessant , veel dingen kan je in verband leggen met gebeurtenissen die er in de loop van de jaren gebeurd zijn maar ik weet niet of ik het moet geloven of niet.

Over 9/11 zei hij iets van 'mensen op grote stalenvogels vernietigen de trots van amerika' (zoiets in elk geval, is in 1500 nogwat schreven).
Hij voorspelt ook dat binnen een aantal jaren de moslims over de wereld regeren.


En wie zn schuld zal dat dan uiteindelijk zijn? Juist de westerse wereld uiteindelijk.
Ze stimuleren zelf die mensen ertoe.
En groepen die er tegen vochten , denk aan Molisovic , worden berecht en vervolgt.
 
JohnB said:
Wat heeft het omkeren van het aardse magnetisch veld te maken met jou hogere sferen?

Mensen lezen het stuk ook niet goed , er wordt nergens gezegt ( zover ik heb gelezen ) dat de wereld vergaat.

Precies, ik zie een hoop mensen hier reageren die duidelijk het stuk niet goed hebben gelezen. Dat we in 2012 in 1 lijn staan met de zin, in het centrum van het melkwegstelsel geloof ik best, en dat de aarde dan van de 4e naar de 5e zon gaat...nja...het hele stuk is theoretisch gezien best mooi onderbouwd, dus dat komt er bij mij allemaal wel in. Wat ik alleen beetje onzin vind is dat het dan een tijd van vrede en geluk wordt, naar hogere sferen etc. En dat bush zelf die vliegtuigen de twin towers in heeft gestuurd, dat gaat me nou net even te ver eigenlijk :)
 
Jz. said:
Dan zal ik er alles aan doen om dat tegen te gaan :+


:*
Dan ga ik jou helpen.
Ik roep al een paar jaar dat we hun moeten uitroeien voordat ze dat met ons doen.

Even dat stukje over de zon. De zon brand WEL. Als de zon gaat ontploffen zwelt hij eerst op en neemt dan mercurius, venus, aarde, mars en zeer waarschijnlijk ook jupiter mee. daarna slinkt ze weer en zal eindigen in (iets anders :p ik dacht dat het een rode reus werd genoemd

Als de waterstof in de kern opraakt komt de ster in een nieuwe fase: de energieproductie in de kern dooft en ze fuseert enkel nog waterstof tot helium in een schil rond de kern. Een gevolg van het verschuiven van de lokatie waar de energie wordt opgewekt is dat de ster als geheel begint op te zwellen. Ook daalt de temperatuur aan het oppervlak. De ster wordt een rode reus. Als de zon over vijf miljard jaar in deze fase komt zal ze zo groot worden dat ze de aarde, en zelfs Mars, opslokt. Tijdens de rode reuzen fase trekt de uitgedoofde kern samen waardoor de temperatuur in het centrum verder oploopt, zo hoog dat ook helium kan fuseren tot koolstof.
Bron
 
Last edited:
Back
Top