De baas op z'n flikker geven

wimpie

Well-Known Member
Ik heb vandaag me baas op ze flikker gegeven:D
die vent zat te zeiken dat ik telaat was(2 uurtjes maar,had me beetje verslapen:p ) en vroeg me om commentaar:"ik zie jou alleen maar als je wat te zeiken hebt".de chef liep stilzwijgend en een beetje beschaamd weer weg 8)
edit:ik weet:het klinkt niet cool maar je had erbij moeten zijn:D
kreeg allemaal schouderklopjes van me collegas en zo:)

iemand anders ooit z'n baas gecorrigeerd?:p
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nee hoor, lopen daar 4 chefs rond en dit is de enige die nooit beetje socialized.de rest brengt alles leuk en duidelijk.deze vent brengt alles TEzakelijk.en uhh, in tegenstelling tot suckpunt lig ik bij me werk WEL goed in de markt:p 8)

ik doe me werk goed en ze zijn wel tevreden over mij.en de meeste daar hebben wel wat gevoel voor humor:) ook de chefs, dus ontslag lijkt me niet aan de orde:rolleyes:
 
Originally posted by wimpie
2 uurtjes maar,had me beetje verslapen


Ik vindt dat altijd een slecht excuus dat je je verslapen hebt.
Als je op tijd ergens moet zijn, zet je een wekker en kom je er meteen uit als ie afloopt;)

Je wilt toch ook op tijd naar huis en op tijd je loon krijgen?:|
 
Re: Re: De baas op z'n flikker geven

Originally posted by ric@rdo



Ik vindt dat altijd een slecht excuus dat je je verslapen hebt.
Als je op tijd ergens moet zijn, zet je een wekker en kom je er meteen uit als ie afloopt;)

Je wilt toch ook op tijd naar huis en op tijd je loon krijgen?:|

me wekker is kapot|(
ding wil niet meer brullen, volgende week maar eens een nieuwe kopen:)
en me loon is lang niet altijd op tijd, het hoord er elke week @ woensdag te zijn, in de praktijk moet ik blij zijn als het er vrijdagmiddag is.8P anyway, het werk is cool, de collegas zijn cool.maar die chef|(
 
Ik snap niet hoe mensen zich kunnen verslapen...gewoon je wekker goed zetten, ver van je bed plaatsen zodat je eruit moet om hem af te zetten. Ik heb 2 jaar bij een bakkerij gewerkt, waar ik er om 3 uur uit moest, nooit verslapen, ik moet nu dagelijks om 5.30 op, en me ook nog nooit verslapen...maargoed, zoals je weet, als je iets goed doet op je werk hoor je daar niet veel over...maak je daarin tegen fouten...Zo is het nu eenmaal.
 
soms gaat mn wekker af, maar denk ik in mn droom dat ik mn wekker hoor, en slaap ik dus gwn door de wekker heen, meestal word ik pas na 5min herrie wakker, daardoor verslaap ik me meestal :)
 
Originally posted by Tim
Ik heb 2 jaar bij een bakkerij gewerkt, waar ik er om 3 uur uit moest, nooit verslapen, ik moet nu dagelijks om 5.30 op, en me ook nog nooit verslapen...

Ik werk nu ook nog in een bakkerij en ik heb me tot nu toe 1 keer verslapen dus idd gewoon goed je wekker zetten!:p
 
Originally posted by Enrico@nrg


Ik werk nu ook nog in een bakkerij en ik heb me tot nu toe 1 keer verslapen dus idd gewoon goed je wekker zetten!:p

ooit een uur te laat de esso geopend :) Had toen de wekker ging dat ding weer afgezet .... in me slaap ofsow.. kon me er vaag iets van herinneren...
 
hehe dat heb ik ook wel eens...dan zegt me vriendin wat deed je nou zoveel uur terug... ik... wtf:? mja.. dat zijn van die vage half slaap momenten...

En verslapen...tja.. ik schrik me altijd de pleuris van me wekker... dan shake ik helemaal :(
 
Re: Re: Re: De baas op z'n flikker geven

Originally posted by wimpie
.. en me loon is lang niet altijd op tijd, het hoord er elke week @ woensdag te zijn, in de praktijk moet ik blij zijn als het er vrijdagmiddag is.8P.....
dat ligt aan de bank, zeker als je werkgever bv Rabo heeft en jij postbank oid.
 
Originally posted by Hugo


ooit een uur te laat de esso geopend :) Had toen de wekker ging dat ding weer afgezet .... in me slaap ofsow.. kon me er vaag iets van herinneren...

dit verschijnsel heb ik ALTIJD last van...;(
 
Ja dat ken ik, ik had een keer gedroomd dat ik uit mijn raam gekotst had, word ik wakker, zonnetje schijnt vrolijk naar binnen, ik doe raam open en rek me uit, zie ik allemaal kots liggen :rolleyes:.
 
Ik heb gewerkt in een pannekoeke huisje, als afwasser. Voor 8 schrale guldens per uur moest ik afwassen, beslag maken, vlees, kaas en groenten snijden, schoonmaken en klaarmaken, de keuken, kouwe keuken en dat stront afwas hok schoonmaken, en alles in een ziek hoog tempo. De sfeer en de collegaas waren btw wel top... Mja ik daar fulltime beetje klote :) en ging wel aardig goed, soms de eigenaar beetje zeuren, maja, dat deedie tege iedreen. De kerel is alco, dus als het echt druk werd stondie zo lam als een aap te koken en iedreen af te zeiken. Ik had vrij genomen met oud en nieuw, 2 maanden van te voren, het was goed.....2 dagen voor oud en nieuw zegtie tot overmorgen, ik zo van sorry? Ik had vrij. Nou dat kon niet volgens hem, ik zeg ja sorry ik heb vrij gevraagd en ik heb kaartje van een feest voor 2 mijer, en ik kan niet. Zegtie kanker maar op met je kankerkop. :| Toen hebbik hem helemaal de klote ingescholden in ze volle restaurant, wel hard ontslagen toen :W
 
mja ik heb dus heeeel veel problemen bij mijn werk

de telefoon ging
Paul zou je alsje alsje alsjeblieft overmorgenavond kunnen komen werken ?? je zou dan echt de reddende engel zijn!

oke.. ik stel bijna m'n dagje naar hugo uit :| .. en ga dus in de avond werken..
nog geen 15 minuten erna ging de telefoon.. of ik ook alsje alsje alsjeblieft zaterdag kan komen werken.. dan zou ik helemaal de reddende engel zijn :|

oke ik kom aan op m'n werk
en wat zie ik ? :|

5 van die pismennekes op de vloer (normaal gesproken 3 a 4)
en het ergste is gewoon dat ze het zien als de normaalste zaak van de wereld.. doe dit .. doe dat maar zeggen dat je iets goed doet .. neh

alleen afkraken en je moet dit en dat doen en opschieten :|

ole :)
 
Back
Top