Baas-Sinterklaas!?

Volgens mij heeft sint mijn adreswijziging niet doorgekregen, Klote-ptt.
Mocht hij dit toevallig lezen, en nog in de buurt zijn, ik wil graag een malossi spruitstuk!!
Ik heb wel een kus gehad van mn vriendin, en daar bleef t ook nog niet eens bij, dus eigenlijk hoor je mij niet klagen.:)
 
Ik kreeg ook nog wat dingen van sintermams
- nieuwe gele stickers :)
- Waardebon voor goede handschoenen
- En nog 1 of ander sleutelhangertje voor mn scoot sleutel in de
vorm van een zuiger (ben nog al is mn sleutels kwijt)
 
Ow, ik ben er weer, we hebben net sinterklaas thuis gevierd:

Gewoon de normale shit gehad, en een jerrycan vol benzine en een webcam cq digicam, wel beetje cheapass resolutie hahaha maar het idee is er in ieder geval, zo'n spycam ding, is wel lol...

sinterklaas, bedankt!
 
PICT0001.JPG


Heb hem zelf moeten bestellen want sinterklaas heeft geen internet :rolleyes:
 
ik heb van die chrome 8terlicht hulzen hehad voor een sr2000, zelf gehaald aangezien " sinterklaas" het niet precies wist. Ook wa geld bietje echt en nep :D en ook wa te lezen,enzenz
ik wil met kerst van die knipperlichtglazanvoor met carbon enzenz mijn lijstje voor kerst is er al!
maar voor dit dank je sinterklaasje
 
Hmm, ik moet het zelf nog ff invullen... Volgens mij krijg ik van Sinterklaas de aansluitkosten van m'n nieuwe foon :rolleyes:

@Gf op zaterdag; we doen surprises... En ik heb m'n schoonmoeder *grin*

Ik heb een "kaars" nagemaakt, gewoon een emmer gepakt, kadeau's erin, 1,5 liter cheap-ass haargel eroverheen [:W], daarna met PUR schuim de rest zo'n beetje gefixt [look-alike kaarsvet], morgen ding ff goudkleurig spuiten... Flauw gedichtje erbij, klaar is Bart :)

Zelf weet ik dat ik BrEeZaHs & een set fatsoenlijke schroevendraaiers krijg :) Altijd nuttig [die BrEeZaHs dan ;)]!
 
Ik heb gehad:

* sjoko letter de S
* sjoke reep
* speculaas pop
* DKNY petje
* video Snatch
* fles Safari
* 12 belgische bieren
* Gereedschap setjs, dopsleutels, steeksleutels, schroevendraaiers, inbussen, en andere crap ( wat vorige gereedschap was uit de schuur gegapt :| )

Ik ben wel verwend vind ik :W
 
I've got, Samsung T100 + 3 mnd abbogeld en 1 kwartaal verzekering :/

Scheenbeschermers 8P En de letter O van Dirk, die O's zijn wel in.

Dank U sintje
 
Toch vreemd, ik krijg ieder jaar van Sint als vaste prik; sokken, net die ene cd die ik wilde hebben en een pak printpapier.
En meestal nog wat leuke dingetjes als snoep, rollen en derg. :D
 
Back
Top