De baas op z'n flikker geven

Ik heb bijna 3 jaar de Telegraaf bezorgd. Dat is ook rond 5.15 je bed uit. Vond dat prima te doen. Wel af en toe verslapen, maar dat komt omdat ik dan in mijn slaap blijkbaar mijn wekker uit deed. En dan echt niet half wakker ofzo, maar echt in mijn slaap. Dus toen op den duur gewoon 2 a 3 wekkers, en geen problemen meer:) Met 1 wekker maakte het zelfs niet uit waar ik m neerzette, hij was weer uit:)
Mja, nu werk ik op de rechtbank, en das wel leuk.
 
Wat is je topic dan? Je hebt volgens jezelf dan je baas op z'n flikker gegeven. En nu, wat verwacht je hiervan? Moet ik zeggen: ow wauw wimpie, vertel meer?
Je geeft een gebeurtenis, das toch verder geen topic? Zie geen enkele reden waarom ik dan nu off topic zou gaan.
Ik wil ook wel een topic openen waarin ik vertel dat ik 3 jaar kranten heb bezorgd. Zou een mooie boel worden als iedereen dat zomaar zou doen.

Kijk, je gebeurtenis is, volgens jou, grappig. Dat is prima. Maar meer is het niet. Dus nu niet lopen zeiken dat we off topic gaan. Dan had je maar moeten vragen hoe je normaal op tijd op zou kunnen staan, dan had je een topic gehad.

oke?
 
Originally posted by wimpie
Ik heb vandaag me baas op ze flikker gegeven:D
die vent zat te zeiken dat ik telaat was(2 uurtjes maar,had me beetje verslapen:p ) en vroeg me om commentaar:"ik zie jou alleen maar als je wat te zeiken hebt".de chef liep stilzwijgend en een beetje beschaamd weer weg 8)

DAMN JIJ BENT ECHT KOEL! :W :W :W
 
wat een lol:|
nja, laat ook maar:p blaat rustig verder en sorry dat ik jullie niveauconversaties heb onderbroken/verstoord :D
 
Back
Top