Veel geluk met aanrijding met mijn Tomos brommert

Ik kreeg 400 piek voor me gare puch, terwijl ik er na het ongeluk nog vrolijk op door kon rijden. Dus zo slim was je nou ook weer niet :p

Wel beter dat je zelf vrijwel niets hebt.
 
jah, had ik verzekering moeten hebben, dan had ik dat wel gedaan jah.. mja, stel dat er een volgende keer komt, dan weet ik wel dat ik verzekering heb...
 
Tomos roeleert:D heb nu alweer op 3 andere gare op marktplaats geboden, ik moet gewoon weer zo'n ding.

EVO@FF wat moet je hebben voor zo'n tomos van je, en e-mail me ff wat pix! (chrisserna@hotmail.com)
 
Ik heb vanmiddga een nieuwe tomos gekocht! Voor €70,- :D Rijdt, is helemaal stevig, alles werkt, EN is verzekerd :)
Dus ik ben weer back-on-the-tomos :D
 
Originally posted by Teunios
Je gaat toch niet met een onverzekerde brommer rondrijden :|, wel veel geluk ze had jou ook kunnen pakken en dan was je de lul geweest.

Ben je zijn moeder? NEE, dus hou je in het vervolg maar gewoon stil ok? :|
 
Mijn verongelukte tomos is te koop! Wie m t eerst komt halen voor 10 euro mag m meenemen! Past achterin een auto:) Gaat 45 digi, zit geel plaatje op (niet oranje zoals op de foto's) zonder verzekering dus, moet een nieuw voorwiel op en t achterwiel moet even vastgezet worden. Owja, moet wel een nieuw knopje voor om m uit te zetten (is zelf te fabriekken) en nieuwe remkabel voor achterrem krijg je erbij, moet er ook even op. Krijgt een 2e achterwiel erbij.
 
Back
Top